اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان:

پیام دفاع مقدس به جوانان منتقل شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: انتقال پیام و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان از وظایف این سازمان است که در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز محوریت دارد.

پیام دفاع مقدس به جوانان منتقل شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا محراب‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای دشمنان و اعلام جنگ نرم توسط مقام معظم رهبری، این سازمان برحسب وظیفه ذاتی خود و به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس، برنامه‌های متعددی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: این برنامه‌ها شامل برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مراکز و اماکن ورزشی در طول هفته دفاع مقدس، تجدید میثاق جامعه ورزش در سراسر استان و مرکز استان در محل بهشت‌آباد اهواز در روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه، حضور سازمان یافته جامعه ورزش در نماز جمعه در یک مهرماه، برگزاری نشست‌های فرهنگی با محوریت خاطرات دفاع مقدس ویژه مدیران، مربیان و ورزشکاران، تجلیل از ایثارگران و جانبازان با حضور در آسایشگاه جانبازان و دیدار با فرماندهان دفاع مقدس است.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولیعصر (ع) خوزستان از اجرای طرح شجره طیبه صالحین خبر داد و گفت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین در سطح جامعه ورزش استان از مهم‌ترین برنامه‌های ما در زمینه علمی، اعتقادی، اخلاقی و دینی و ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد است.
وی ادامه داد: در این طرح فعالیت‌هایی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مراسم‌های مذهبی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جامعه ورزشکاران انجام شده است.
محراب‌پور بیان کرد: اجرای طرح شجره طیبه صالحین در سطح جامعه ورزش استان از برنامه‌های مهم ما به شمار می‌رود و مربیان و مدیران ورزش مکلف به اجرای این طرح هستند.
وی ادامه داد: ‌همچنین جلسه هم اندیشی ویژه نخبگان و چهره‌های بر‌تر ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و فرماندهی محترم سپاه خوزستان نیز از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول