اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:

کشف 7 کیلوگرم تریاک در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 7 کیلوگرم تریاک در دو اقدام پلیسی خبر داد.

کشف 7 کیلوگرم تریاک در قزوین
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان پس از کسب خبر مبنی بر تهیه و فروش مواد توسط فردی در این شهرستان با اطمینان از صحت خبر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از موعد تحویل مواد مطلع و با کنترل محورهای مواصلاتی موتورسیکلت متهم و خودروی فروشندگان مواد را شناسایی کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر به همراه ترک نشین موتورسیکلت دستگیر شد.
وی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو فروشندگان مواد مخدر، پنج کیلوگرم تریاک کشف و پنج سرنشین هرمزگانی آن دستگیر شدند.
غیاثوند با اشاره به اقدام دیگر پلیس در کشف مواد مخدر توضیح داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر پس از انجام تحقیقات با شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، وی را دستگیر و با هماهنگی قضایی از منزل متهم بازرسی کردند.
وی اعلام کرد: در این اقدام مقدار یک کیلو و 960 گرم تریاک جاسازی شده در منزل کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: همچنین مأموران انتظامی خرمدشت حین گشت‌زنی به فردی 26 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی از وی دو گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
وی افزود: مأموران پاسگاه کورانه در عوارضی قزوین- زنجان نیز به یک دستگاه خودروی سواری با چهار سرنشین مشکوک و در بازرسی بدنی از این افراد، 55 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند خاطر نشان کرد: مأموران بخش اسفرورین از توابع تاکستان حین گشت‌زنی به فردی 27 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی یک و نیم گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول