اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان خبر داد:

نصب 100 هزار پورت پرسرعت در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات استان اصفهان از نصب 100 هزار پورت پرسرعت تا پایان سال جاری برای مشترکان این استان خبر داد.

نصب 100 هزار پورت پرسرعت در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فاضل زمانی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل، با اشاره به پیش‌بینی پورت پرسرعت برای هر مشترک تلفن ثابت در استان اصفهان اظهار داشت: نصب پورت تاکنون در 100 نقطه به طور کامل انجام شده و در 60 نقطه نیز در حال انجام است.
وی گفت: در 103 شهر تعریف شده در استان اصفهان 200 نقطه دارای قابلیت نصب پورت پرسرعت مشخص شده که در این نقاط 240 هزار پورت پرسرعت با سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد ریال نصب می‌شود.
مدیرکل مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: از 200 نقطه موجود در استان اصفهان 40 نقطه در شهر اصفهان و بقیه در سایر نقاط این استان قرار دارد. 
به گفته وی تا یک ماه آینده در تمام نقاط استان اصفهان که دارای مشکل ارتباطی با مرکز استان نباشند با روش جدید اضافه شدن هزینه استفاده از اینترنت به اندازه کار کرد بر روی قبوض، نصب پورت پرسرعت انجام می‌شود.
 زمانی افزود: براساس برنامه پنجم توسعه باید 50 درصد از مشترکان خانگی دارای ADSL باشند که بر این اساس استان اصفهان باید در طی این برنامه یک میلیون مشترک در این حوزه را پوشش دهد.
وی خطاب به مسئولان و بخش خصوصی شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: با توجه به نصب اینترنت پرسرعت در این خطه، باید با پرداختن به محتواسازی، زمینه تغذیه نسل جوان از اطلاعات ناب و به روز را در بستر مناسب فراهم کرد.
مدیرکل مخابرات استان اصفهان از نصب و راه اندازی پورت پرسرعت، توسعه تلفن همراه در نقاط کور و پرترافیک با افزایش شبکه به میزان یک سوم به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های ذکر و تصریح کرد: در خصوص تلفن همراه هم‌اکنون در حال ارائه نسل سوم تلفن همراه هستیم و حتی بخشی از تجهیزات موبایل که امسال استفاده شده از نوع نسل چهارم بوده، لذا قابلیت سیستم‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که بتواند نسل چهارم را نیز پشتیبانی کند.
شهرستان آران و بیدگل با حدود 100 هزار نفر در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده‌است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول