اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 شهریور ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری در قزوین

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار قزوین در امور نخبگان گفت: چهارمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی از 29 شهریور ماه تا اول مهر ماه در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کریم افشار بیان کرد: چهارمین جشنواره منطقه‌‌ای نوآوری و شکوفایی استان‌‌های قزوین، تهران و البرز از 29 شهریور ماه تا اول مهر ماه در قزوین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره،‌ شناسایی استعدادها و تجاری سازی اختراعات و نوآوری‌ها و معرفی به بازارهای هدف است.
مشاور استاندار قزوین در امور نخبگان افزود: طی سال‌های اخیر حدود 70 درصد اختراعات کشور در حوزه جغرافیایی سه استان قزوین، البرز و تهران ثبت شده است و 9 هزار نخبه علمی و فرهنگی در کشور وجود دارد که بر اساس آمار 123 نفر آنان در قزوین هستند.
وی یادآور شد: جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی از تاریخ 29 شهریور ماه تا اول مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر قزوین برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین نیز در جلسه هماهنگی هفته فرهنگی استان‌ اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای حضور استان قزوین در سطح ملی است و دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر توان خود را در راستای انعکاس فرهنگ و آداب و رسوم و توانمندیهای فرهنگی قزوین به کار گیرند تا استفاده بهینه از این فرصتی که در اختیار استان قرار میگیرد، انجام شود.
رضا سجاد فر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا به طور جدی و مناسب برنامه‌های زیبا؛ جالب و قوی را اجرا کنند.
وی توضیح داد: مراسم هفته فرهنگی از روز دوشنبه 21 شهریور به مدت یک هفته در تهران اجرا میشود که اجرای ورزش باستانی، نمایش طنز لهجه قزوینی، سی ساز (چنار)، مسابقه قزوین‌شناسی و اهداء جوایز و قرعه‌کشی، ساز و دهل پرده خوانی، جشن فندق، جشن انگور، جشن انار، شب شعر به همراه موسیقی سنتی، تجلیل از مفاخر و مشاهیر استان و اهداء هدایا به آنها، پخش فیلم های مستند از مناظر طبیعی، بناهای تاریخی و معرفی استادان و رشته‌های صنایع دستی از جمله برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول