اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مذهبی:

حلقه‌های صالحین معلم و شاگردی اداره نشود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مذهبی تاکید کرد: نباید حلقه‌های شجره طیبه صالحین به صورت معلم و شاگردی اداره شود.

حلقه‌های صالحین معلم و شاگردی اداره نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام علی فتحی عصر امروز در بازدید از حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه مهدیه حوزه مقاومت بقیه‌الله (عج) ناحیه سمنان که در مکان این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: مربی در حلقه‌های شجره طیبه صالحین باید به عنوان یک دوست برای متربیان بوده و خروجی این حلقه‌ها باید رفاقت واقعی و جدایی‏ناپذیر مربی و متربیان باشد.
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: مباحث مادی یکی از چالش‌های فکری جامعه بوده و نخستین گام آشنایی با سیاست، شناخت جایگاه اصلی ولایت فقیه است.
در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بقیه‌الله (عج) نیز حضور داشت.
همچنین همایش حفظ و انسجام بسیجیان فعال حوزه علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود برگزار شد.
در این فراخوان که بیش از 200 نفر از بسیجیان فعال پایگاه‏های این حوزه حضور داشتند، محمدمهدی اسماعیلی، فرمانده حوزه علی (ع) در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا و دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از گنجینه‏های ارزشمند دوران طولانی کشور عزیزمان است که در این مدت ما حتی یک سانتی‏متر از خاک کشورمان را به بیگانگان نداده و از تمامیت ارضی خود در برابر دشمن تا دندان مسلح حفظ و حراست کردیم.
فرمانده حوزه علی (ع) در ادامه ادامه داد: ماموریت امروز بسیج، ارتقای سطح معنویت و افزایش توان و روحیه ایثار، شهادت و اخلاص در بین اقشار بسیج بوده و فرهنگ بسیجی ادامه فرهنگ ولایت و عاشورای حسینی است.
وی با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) نسبت به بسیج افزود: از دیدگاه امام راحل بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شان و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.
در این مراسم، از 10 نفر از بسیجیان فعال پایگاه‏ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
لازم به ذکر است؛ این برنامه با هدف حفظ انسجام و برآورد وضعیت نیروها در حاضر بودن در صحنه‏های مهم از طریق فراخوان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول