اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم:

روند احداث بزرگراه‌ها در امتداد ساحل باید سرعت گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر تسریع روند احداث فاز نخست بزرگراه جنوبی قشم و همچنین احداث فاز سوم بزرگراه خلیج فارس در امتداد ساحل شمالی این جزیره تاکید کرد.

روند احداث بزرگراه‌ها در امتداد ساحل باید سرعت گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سیدرضا موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه چند تن از مدیران این سازمان اظهار داشت: مناقصه احداث فاز نخست پروژه بزرگراه جنوبی جزیره قشم در دست انجام است و این پروژه  در حد فاصل میدان حافظ در شهر قشم آغاز شده و تا مسیر مجتمع اقامتی ساحل طلایی به طول 10 کیلومتر با  اختصاص 240 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم احداث می‌شود. 
وی همچنین با تاکید بر شتاب بیشتر در روند احداث فاز سوم بزرگراه خلیج فارس افزود: این پروژه  نیز با اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به طول حدود هشت کیلومتر اجرا خواهد شد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از احداث نخستین بیمارستان خصوصی در این منطقه خبر داد و بیان داشت: این بیمارستان 32 تختخوابه مجهز  با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حدود 150 میلیارد ریال و در شهر قشم و با اعطای زمین مناسب از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین ارائه تخفیف ویژه در بخش عوارض ساخت این پروژه به صورت مشارکتی تا سه سال آینده احداث خواهد شد. 
در ادامه این برنامه، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه مدیران صنایع و شهرک‌های صنعتی  بهسازی شهری و همیاری روستایی، زمین و مستغلات و همچنین روابط عمومی و امور بین‌الملل با حضور دکتر حسینی معاون اقتصادی حراست کل کشور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، قائم مقام و مدیران این سازمان و همچنین  فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مدیران ادارات و نهادهای قشم در مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول