اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد:

ممنوعیت استفاده تبلیغاتی از اماکن مذهبی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر اینکه استفاده تبلیغاتی از اماکن مذهبی این استان ممنوع است، گفت: نباید ظرفیت‌ها و ارزش‌های بقاع متبرکه برای نفع سیاسی اشخاص هزینه شود.

ممنوعیت استفاده تبلیغاتی از اماکن مذهبی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام ولی عادلی ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی بقاع متبرکه این شهرستان، اظهار داشت: استفاده تبلیغی از اماکن، لوازم و امکانات بقاع متبرکه استان برای چهره‌های سیاسی انتخابات در شأن این اماکن نیست.
وی ادامه داد: هیئت امنا و مدیران امامزاده‌ها نباید به چهره‌های سیاسی اجازه دهند تا برای تبلیغ خود از فضای بقاع متبرکه استفاده کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه با هیئت امنایی که مکان امامزاده را برای تبلیغ چهره‌های سیاسی مهیا می‌کند برخورد می‌شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده چنین عملی حکم فعالیت هیئت امنای مربوطه را ابطال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تبلیغ و ترویج برای حضور پر شور در انتخابات یک وظیفه است، بیان داشت: همه وظیفه داریم در چارچوب قوانین و با تاسی از فرامین ولی فقیه برای تشویق و حضور پر شور مردم در انتخابات فعالیت کنیم.
عادلی افزود: مدیری حق ندارد ظرفیت بقعه و اماکن مذهبی را به نفع سیاسی اشخاص هزینه کند.
وی صرف نذورات امامزاده‌ها را در راه صحیح مورد تاکید قرار داد و گفت: هیئت امنای امامزاده‌ها از صرف نذورات و لوازم امامزاده‌ها برای تبلیغ چهره‌های سیاسی خودداری کنند.
این مسئول هیئت‌های امنای امامزاده‌ها و فعالان فرهنگی بقاع متبرکه را سربازان فرهنگی نظام و کشور قلمداد کرد و ابراز داشت: استفاده صحیح از ابزارهای فرهنگی جوانان را برای مقابله با توطئه‌های جنگ نرم دشمن مهیا می‌کند.
وی با بیان اینکه انتخابات سال جاری مورد هدف دشمن است، اذعان داشت: دشمن تمام اخبار و اطلاعات لازم در زمینه انتخابات را رصد می‌کند تا بتواند اهداف پلیدش را برای ضربه به نظام و کشور به اجرا بگذارد.
عادلی هدایت و ترویج صحیح برنامه‌های فرهنگی و غیر فرهنگی را برای بیداری آحاد مختلف جامعه ضروری دانست.
وی اجرای برنامه‌های فرهنگی را مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: اداره کل اوقاف گیلان با برگزاری طرح نشاط معنوی توانسته است گام‌های موثری در این زمینه بردارد.
مدیر کل اوقاف گیلان، نظام اسلامی و ولایی کشور را هدف اصلی دشمن در براندازی جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن با تضعیف کردن آموزه‌های دینی و برنامه‌های دینی و مذهبی به دنبال آن است تا به اهدافش دست یابد.
وی جوانان را رکن اصلی مبارزه با جنگ نرم دشمن نامید و متذکر شد: اجرای طرح نشاط معنوی در جوار امامزاده‌ها اوقات فراغت جوانان را به صورت سازنده و در مسیر صحیح هدایت می‌کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول