اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز رشد فناوری ابرکوه صورت پذیرفت؛

رونمایی از نخستین کتاب عود اعتیاد در ابرکوه

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس پارک علم و فناوری یزد و جمعی از مسئولان استانی پارک علم و فناوری در محل مرکز رشد فناوری ابرکوه از کتاب "اعتیاد، عود و مهارت‌های زندگی" رونمایی شد.

رونمایی از نخستین کتاب عود اعتیاد در ابرکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، این کتاب حاصل تلاش و کار جمعی از کارشناسان و پزشکان در حیطه‌های ترک اعتیاد و روانشناسی است و به همت یک شرکت زیر پوشش مرکز رشد ابرکوه در حیطه مهندسی تحقیقاتی و خدماتی در حوزه سلامت به چاپ رسیده است.
یکی از نویسندگان این کتاب و عضو این شرکت در این مراسم اظهار داشت: در مورد اعتیاد کتاب‌های مختلفی به رشته تحریر درآمده است.
رضاعلی فلاح‌زاده افزود: بیشتر کتاب‌هایی که در این مورد تاکنون به چاپ رسیده در مورد ترک اعتیاد است در حالی که یکی از مشکلات اساسی در مورد افرادی که موفق به ترک اعتیاد می‌شوند، عود و بازگشت اعتیاد آنان به اعتیاد است.
فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: در این کتاب که از معدود کتاب‌های چاپ شده در مورد عود اعتیاد در کشور است از بین روش‌های جلوگیری از عود اعتیاد به بهترین روش که مهارت‌های زندگی است و تجارب موفق بسیاری را در بین ترک‌کنندگان اعتیاد به دنبال داشته است، پرداخته شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون کتابی با این موضوع منتشر نشده و این کتاب نخستین کتابی است که به مهارت‌های زندگی در زمینه عدم بازگشت اعتیاد پرداخته شده است.
به گزارش فارس، نویسندگانی که در این کتاب به ارائه نظرات خود پرداخته‌اند عبارتند از: دکتر نجمه شهوازیان، دکتر محمدهادی فرحزادی، محمدصادق اسحاق‌پناه، صدیقه فلاح‌زاده و رضاعلی فلاح‌زاده.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول