اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان:

جوانان با هوشیاری بر جنگ نرم پیروز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان گفت: جوانان با هوشیاری می‌توانند بر جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شوند.

جوانان با هوشیاری بر جنگ نرم پیروز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد حسینی‌نسب ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت سه دانش‌آموزی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طرح هجرت سه بر گرفته از دفاع مقدس است و با اهداف والایی که در این طرح دنبال می‌شود، دانش‌آموزان به خودسازی و خود‌باوری می‌رسند.
وی افزود: در حالی که کشورها سرمایه‌های خود را معادن و صنایع و چیزهایی از این قبیل می‌دانند، کشور اسلامی ما جوانان را به عنوان سرمایه‌های خود می‌شناسد، زیرا روزی معادن تمام می‌شوند و سرمایه‌ای جز جوان و فکر و خلاقیت وی باقی نمی‌ماند.
حسینی‌نسب تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با خون 36 هزار دانش‌آ‌موز بسیجی همراه بود و جوانان کشورهای اسلامی دیگر با الگوپذیری از جوانان ایران، بیداری اسلامی را در کشورهای خود به وجود آورده‌اند.
رئیس کمیته هماهنگی بسیج دانش‌آموزی شهرستان رفسنجان افزود: دانش‌آموزان با شناخت ظرفیت‌های فراوان خود می‌توانند، خودباوری را تقویت کنند و دست به ابتکارات بزرگی بزنند.
حسینی‌نسب با اشاره به مراقبت تمام دانش‌آموزان حین درس خواندن از اموال بیت‌المال بیان کرد: در حالی که سالانه مبالغ زیادی صرف هزینه بازسازی و نوسازی مدرسه‌ها و پرداخت حقوق معلمان می‌شود با برپایی اردوهایی با عنوان هجرت سه که با همیاری دانش‌آموزان برای کارهای عمرانی و زیباسازی مدرسه‌ها انجام می‌شود، نباید بگذاریم، برخی با بی‌حرمتی به تخریب این اموال و هدر رفتن زحمت‌های دانش‌آموزان بسیجی بپردازند.
وی به استفاده همه جانبه از فرصت‌ها اشاره کرد و گفت: شخصیتی مانند دکتر حسابی که به بسیاری از علوم واقف بود در آخرین لحظه زندگی در حال مطالعه بود و این نشان از اهمیت دادن وی به مطالعه در تمام لحظات زندگی‌ داشت.
حسینی‌نسب عنوان کرد: امروز دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در ذهن جوانان قصد دارد، آن‌ها را از اصل انقلاب دور کند و دانش‌آموزان باید هوشیار باشند و دشمن را در این جنگ ناکام بگذارند.
وی اذعان داشت: پایان کار کسانی که با دشمن راه می‌آیند و به وی میدان می‌دهند، چیزی جز احساس پوچی نیست.
حسینی‌نسب خاطرنشان کرد: نباید با زیر پا گذاشتن غیرت دینی و علوی خود راه را برای دشمن هموار کنیم، بلکه با تقوا، خودباوری و سنگ‌اندازی جلوی دشمن، وی را از رسیدن به اهداف شوم ضد اسلامی باز داریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول