اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس اعلام کرد:

آمادگی پلیس برای برقراری نظم ترافیک در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان آماده برقراری نظم ترافیک در شهر شیراز و سراسر استان فارس است.

آمادگی پلیس برای برقراری نظم ترافیک در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا ضیایی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران که به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس صورت گرفت، اظهار داشت: 117 خودرو در این استان با 96 موتورسیکلت آماده ارائه خدمات و نظم ترافیکی در سراسر فارس است.
وی افزود: در شهر شیراز نیز 93 خودرو راهنمایی و رانندگی آماده ارائه خدمات‌رسانی در نظارت و کنترل عبور و مرور در شهر هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طرح پلیس در بازگشایی مدارس تا نیمه مهر ماه امسال ادامه دارد و بر اساس آن از شروع صبح تا ساعت 8:30 تمام نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در محل مدارس شلوغ حاضر می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس خاطرنشان کرد: در شیفت ظهر نیز از ساعت 11:30 تا ساعت 14 و عصرها نیز در ساعت تعطیلی مدارس  ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل‌های مورد نظر حاضر می‌شوند.
ضیایی گفت: پس از نیمه مهر ماه کنترل ترافیک و نظارت بر آن بیشتر به عهده پلیس‌های گذربان مدارس گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: مدیران مدارس می‌توانند برای آموزش پلیس‌های گذربان مدارس اسامی دانش‌آموزان را به راهنمایی و رانندگی معرفی کرده تا آموزش‌های لازم به آنان ارائه شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس بیان داشت: همچنین بر اساس طرح جدید و امضای تفاهم‌نامه با وزارت آموش و پرورش راهنمایی و رانندگی فارس نیز آماده ارائه آموزش لازم به مدیران و دبیران مدارس برای برقراری فرهنگ ترافیک و همکاری با پلیس است.
ضیایی ادامه داد: مشکل اصلی شهر شیراز این است که برخی دانش‌آموزان از شمال و یا جنوب شهر به مرکز شهر سفر کرده و در این مدارس مشغول تحصیل می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: باید آموزش و پرورش برای این موضوع برنامه‌ریزی منسجم داشته باشد تا شاهد ترافیک‌های سخت در شهر نباشیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس ابراز داشت: پلیس باید در کنار سایر نهادهای اجتماعی گام بردارد و اگر سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها با ما همکاری نداشته باشند به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.
وی بیان کرد: هر جا گره ترافیکی پیش آید انگشت اشاره به سمت پلیس می‌رود و این در حالیست که بسیاری از گره‌های ترافیکی را آحاد مختلف مردم جامعه با سد معبرهای خود ایجاد می‌کنند.
ضیایی خاطرنشان کرد: شعار امسال ما «سهم هر فرد در تولید و توسعه امنیت پایدار» است چراکه می‌خواهیم امنیت پایدار داشته باشیم و باید آن را توسعه دهیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول