اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان تأکید کرد:

برخورد قاطع با متخلفان رانندگی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: پلیس باید قاطعانه با متخلفان راهنمایی و رانندگی برخورد کند.

برخورد قاطع با متخلفان رانندگی در رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، سید‌ محمود علیزاده در جلسه قضایی دادگستری با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان در امر رانندگی اظهار داشت: سال گذشته حدود 90 نفر به دلیل بی‌احتیاطی در رانندگی فوت کردند و حدود یک‌هزار نفر نیز مصدوم شدند.
وی گفت: آمار مذکور نشان از وضعیت نابسامان رانندگی در شهر و عدم وجود زیر‌ساخت‌های مناسب در امر ترافیک شهری است.
علیزاده با درخواست از مسئولان شهری و شهرداری در مورد چاره‌اندیشی برای این معضل تصریح کرد: برخورد مداوم و قاطع پلیس در بهبود فرهنگ ترافیک و پیشگیری از جرم نقش اساسی دارد.
وی افزود: پلیس موظف است، بدون اغماض با کسانی که مقررات رانندگی را زیر پا می‌گذارند، برخورد کند و دادسرا نیز در اجرای این امر حمایت همه‌جانبه از پلیس را دارد.
علیزاده اذعان کرد: برخی مواقع رانندگان بدون گواهینامه و در حال مستی رانندگی می‌کنند که در این صورت بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی با توقیف طولانی مدت وسیله نقلیه درس عبرتی است، برای دیگران که اقدام به زیر پا گذاشتن قانون می‌کنند.
وی با تأکید بر اجرای این قانون از سوی پلیس ابراز داشت: کوچک‌ترین مسامحه یا گذشت در برخورد نکردن با متخلفان خیانت به حقوق شهروندان و کمک به پیشرفت معضلات ترافیکی و تصادفات می‌کند.
علیزاده نظارت مأموران را به صورت روزانه امری ضروری دانست و گفت: قضات برای کسانی که با رعایت نکردن مقررات رانندگی منجر به فوت اشخاص می‌شوند، احکام سنگین صادر کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول