اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند:

نقش مهندسان بسیجی در سازندگی چشمگیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه زرند گفت: نقش مهندسان بسیجی در سازندگی کشور کاملا مشهود و چشمگیر است.

نقش مهندسان بسیجی در سازندگی چشمگیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه زرند، منوچهر شمس‌الدینی در نشست اعضای شورای کانون بسیج مهندسان، نقش بسیج مهندسان را در جنگ کلیدی و مهم خواند و اظهار داشت: ساخت انواع پله و خاکریزها و همچنین دفع تجاوزات و تنبیه متجاوزان توسط متخصصان و مهندسان بسیجی انجام می‌گرفت.
وی افزود: امروز به لطف خداوند متعال توسعه بسیج از نظر اقشار و تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته است و نقش مهندسان بسیجی در سازندگی کشور کاملا مشهود است.
شمس‌الدینی تصریح کرد: ریشه و مدیریت بسیج، بر اساس قرآن و فرهنگ است که توسط امام راحل با حذف شرط سنی، جنسیت و پست و مقام در جنگ تحمیلی بنا نهاده شده است.
وی نقش بسیجیان را امروزه مانند زمان جنگ تحمیلی دانست و ابراز کرد: مهندسان بسیجی باید با الگوبرداری از شهدا مانند شهید چمران به وظیفه خود در قبال دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه عمل کنند.
شمس‌الدینی با توجه به جنگ نرم بیان کرد: در جنگ نرم خاکریز و سنگر دشمن مشخص نیست و وی با انواع رسانه‌های ارتباط جمعی وارد شده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا به هدف خود برسد.
وی گفت: در این راستا می‌طلبد، مهندسان بسیجی همان‌گونه که در زمان دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند، امروز نیز با ابتکار عمل و علم خود، سد راه دشمن شوند.
مسئول کانون بسیج مهندسان سپاه زرند از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یاوران ولایت مهندسان جدیدالورود خبر داد و افزود: اردوی فرهنگی تفریحی مهندسان بسیجی این شهرستان در ماهان برگزار شد که شرکت‌کنندگان علاوه بر بازدید از نقاط سیاحتی و تفریحی این شهر از پارک علم و فناوری ماهان بازدید کردند.
علی شریفی خاطرنشان کرد: مهندسان بسیجی در بازگشت از ماهان در کنار قبور مطهر شهدای گمنام شهر چترود حضور پیدا و با قرائت فاتحه با شهدا تجدید پیمان و در پایان میثاق‌نامه مهندسان بسیجی قرائت کردند.
به گزارش فارس، نشست اعضای شورای کانون بسیج مهندسان با فرمانده سپاه زرند با پرسش و پاسخ همراه بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول