اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار خوزستان؛

ساعات جدید کاری ادارات خوزستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان براساس تصویب نامه مورخ 28 اسفند 84 هیئت دولت ساعات کار جدید در تمام دستگاه‌های دولتی را اعلام کرد.

ساعات جدید کاری ادارات خوزستان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سید جعفر حجازی با استناد به مصوبه هیئت وزیران ساعات کار در تمام دستگاه‌ها و موسسات اداری استان از اول مهرماه 90 را صادر نمود.
براساس این ابلاغیه ساعات کاری دستگاه‌های دولتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 7:30 تا 14:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 تا13:30 است.
برهمین اساس، ساعت آغاز به کارتمام بانک‌های استان 7 صبح اعلام شده است.
در بخش دیگری از این بخشنامه آمده است: ساعات شروع و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعد ظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تعیین می‌شود.
همچنین، ساعت شروع کار در شرکت‌ها و موسساتی که مجاز به تعطیلی در روز پنجشنبه  هستند با رعایت ساعات کار مقرر در هفته خواهد بود.
ساعات شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط تعیین و اعلان می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول