اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الوند:

اصفهانی‌ها باید خود در عرصه سینما فعال باشند

خبرگزاری فارس: کارگردان سینما و تلویزیون گفت: نخست خود اصفهانی‌ها باید در عرصه سینما کار کنند و فعال باشند و بعد از دیگران انتظار داشته باشند.

اصفهانی‌ها باید خود در عرصه سینما فعال باشند
سیروس الوند در حاشیه سفر خود در بازدید از گروه صنعتی انتخاب استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره وضعیت سینما و تلویزیون اظهار داشت: ما به عنوان یک هنرمند به تمام لهجه‌ها و گویش‌ها در کشورمان بدهکار هستیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که چرا استان اصفهان فقط تبدیل به لوکیشنی شده برای ساخت فیلم‌ها وسریال‌ها و هنرمندان آن جایی در فیلم‌های تولیدی در اصفهان ندارند، بیان داشت: این طبیعی است شهری که موسیقی و تئاتر دارد بازیگر، فیلم‌نامه نویس، کارگردان و تهیه کننده هم داشته باشد.
کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: این گله‌مندی که چرا امکان کار برای هنرمندان اصفهانی کم و محدود است وجود دارد و انگشت اتهام به سمت همه تولیدکنندگان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان هنرمندان بسیاری در عرصه‌های مختلف دارد، تاکید کرد: نخست هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون  اصفهان هستند که باید برای خود کاری انجام دهند و سپس از دیگران انتظار به کارگیری در کارها را داشته باشند.
الوند افزود: استان تهران در مقابل استان اصفهان عددی نیست بلکه مانند کانادایی است که همه در آن جمع شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان به تمامی لهجه‌ها و گویش‌های ایران بدهکارند، تصریح کرد: با قبول این نکته که نسبت به قومیت‌های این مملکت در عرصه سینما کم کار شده، تمامی ما در قبال هویت‌های مردم مسئول هستیم.
سیروس الوند نویسنده‌گی و کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون یکبار برای همیشه، چهره، هتل، ساغر، دست‌های آلوده، مزاحم، برگ برنده، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، تله، زن دوم، خسته‌دلان، ستاره‌های‌سوخته و غیره را به عهده داشته است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول