اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهنام شهابی:

تولیدات سینمایی اصفهان ضعیف است

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تولیدات سینمایی اصفهان با توجه به هنرمندان خلاقی که دارد در واقع ضعیف است.

تولیدات سینمایی اصفهان ضعیف است
شهنام شهابی در حاشیه سفر خود به استان اصفهان و بازدید از گروه صنعتی انتخاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به اجناس ایرانی اعتماد ندارم و از استفاده کردن آنها ترس هم دارم.
وی با اشاره به اینکه اعتماد در ایران کم شده است، بیان داشت: با تبلیغات می‌توان اعتماد و اطمینان را به جنس ایرانی به دست آورد.
بازیگر سینما و تلویزیون به سریال کبری 11 اشاره و تصریح کرد: شرکت BMW با اسپانسر شدن در این فیلم با در هم کوبیدن ماشین‌های این شرکت به نوعی با ارائه بهترین فیلم، تبلیغ جهانی را نیز برای محصولات خود در سینما ایجاد کرده است.
وی یکی از عوامل موفقیت هالیوود در دنیا را تبلیغات دانست و اضافه کرد: در سینمای هالیوود با تبلیغ ارتش خود را به طریقی به نمایش کشیده‌اند که از لحاظ روانی نیز بر مخاطب تأثیرگذار است.
شهابی ادامه داد: نقش یک بازیگر به تنهایی در نشان دادن یک صنعت به همگان کافی نیست بلکه یک جمع هستند که می‌توانند حرف واحدی داشته باشند، وگرنه به طور جداگانه اتفاق خاصی نمی‌افتد.
وی با اشاره به ضعیف بودن وضعیت تولیدات سینمایی در استان اصفهان تاکید کرد: با وجود هنرمندان خلاقی که در اصفهان وجود دارد، نمی‌دانم چرا گروهی که به استان اصفهان می‌آیند با وجودی که تک‌‌تک بسیار قوی هستند ولی خروجی کار ضعیف است.
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه نگاه تحقیرآمیز نسبت به هنرمندان شهرستانی اشتباه است، افزود: به شخصه چنین نگاهی به هنرمندان اصفهانی و دیگر شهرها ندارم.
وی که در سریال پنج کیلومتر تا بهشت ماه رمضان سال جاری در نقش فرهاد ایفای نقش کرده بود، گفت: در حال حاضر کار جدیدی در دست ندارم و فقط شش و پش است که هفته آینده اکران می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول