اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی انجام شد؛

راه‌اندازی سرویس اتوبوس‌رانی در مسیر بجنورد ـ گلستان شهر

خبرگزاری فارس: سرویس اتوبوس‌رانی در مسیر بجنورد ـ گلستان شهر ، بزرگ‌ترین شهرک اقماری اجرای طرح مسکن مهر در خراسان شمالی، طی مراسمی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سرویس اتوبوس‌رانی در مسیر بجنورد ـ گلستان شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رئیس اداره روابط عمومی شهرداری پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار این سرویس‌های اتوبوس اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فعلاً 2 دستگاه اتوبوس در این مسیر فعالیت خواهند کرد.
محمد موفق با بیان اینکه شهرداری بجنورد آمادگی داشته تا این تعداد را به 10 دستگاه افزایش دهد، تصریح کرد: در آینده نزدیک با افتتاح طرح‌های مسکن مهر در این شهرک و سکونت شهروندان، شمار سرویس‌های اتوبوس‌رانی نیز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: سرویس‌های دایر شده اتوبوس‌رانی شهرداری بجنورد از این پس به طور منظم فعال بوده و کار جا به جایی مسافران را بر عهده خواهند داشت.
موفق با اشاره به اینکه هم اکنون اتوبوس‌رانی، تمام مناطق حاشیه بجنورد را سرویس دهی می‌کند، گفت: البته تعداد اتوبوس‌های فعال در مناطق حاشیه شهر بسته به میزان جمعیت تعیین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز طی دو مرحله بیش از 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بجنورد اضافه شد، افزود: اکنون این اتوبوس‌ها به سیستم حمل و نقل شهری بجنورد افزوده شده و کار جا به جایی شهروندان را عهده دار هستند.
موفق همچنین ساخت فضاهای سبز در گلستان شهر بجنورد را از برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری برای تأمین مراکز خدماتی وابسته به شهرداری از جمله آتش نشانی، ایجاد نمایندگی شهرداری و ... پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.
وی در بخش دیگری راه‌اندازی خط 137 در روابط عمومی شهرداری بجنورد به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهری اظهار داشت: تمام شهروندان می‌توانند هر گونه مشکلات در زمینه مسائل شهری را با این خط در میان بگذارند.
این مسئول تصریح کرد: بنا به تاکیدات دژهوت، شهردار جدید بجنورد تمام این تلفن‌ها از سوی شهرداری پیگیری و اقدام موثر انجام می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری بجنورد پیگیری خواسته‌های شهروندان را از رویکردهای مدیریت جدید شهرداری عنوان کرد و گفت: بر همین اساس مدیران بخش‌های مختلف شهرداری نیز موظف شده تا این مشکلات مردمی را پیگیری و برای رفع آن تلاش کنند.
 در این آیین که مسئولان شهرداری بجنورد و مسکن و شهرسازی خراسان شمالی شرکت داشتند، سرویس‌های اتوبوسرانی رسماً در مسیر بجنورد، گلستان شهر فعالیت خود را آغاز کردند.
گلستان شهر در شمال بجنورد قرار داشته که استقرار 21 هزار خانوار در این شهرک اقماری پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول