اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

موفقیت نظام امیدی برای بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: باید برای موفقیت در برنامه‌ها و چشم‌‌انداز تلاش کنیم چرا که موفقیت نظام امیدی برای جریان بیداری اسلامی است.

موفقیت نظام امیدی برای بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: در ابتدا لازم است از مدیرانی که در پیگیری کارها حضور خوبی داشتند تشکر کنم.
وی ادامه داد: سال 90 از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته است و در این سال باید برای کار هرچه بیشتر تلاش کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اضافه کرد: در سطح شهرستان البرز چشم‌اندازی تعریف شده که در حال حاضر در میانه راه هستیم و تنها 20 تا 30 درصد آن را پیموده‌ایم.
وی اضافه کرد: موضوع اشتغال 2.5میلیون نفر که از سوی رئیس جمهور اعلام شده وظیفه ما را صد چندان می‌کند و می‌طلبد که در این راستا سعی و تلاش بیشتری داشته باشیم.
حسن‌پور اظهار کرد: برخی می‌گویند مگر می‌شود به اشتغال دو و نیم میلیون نفر رسید؛ باید در پاسخ به آنها گفت همین شعارهاست که تحقق می‌یابد و به افتخارات نظام تبدیل می‌شود.
وی تصریح کرد: در بحث اشتغال سهم شهرستان البرز مشخص است ولی ما باید افقی بالاتر را مدنظر داشته باشیم و به این میزان اعلام شده اکتفا نکینم از این رو لازم است در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان موانع را بررسی کنیم.
 
* مفاسد با کاهش بیکاری کاهش می‌یابد
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز خاطرنشان کرد: انتظار داریم به آمارها اکتفا نشود چرا که یک نفر بیکار نیز برای ما زیاد است در واقع تلاشمان باید به این سمت و سو برود که بیکار نداشته باشیم، اگر بیکار نداشته باشیم معضلات و مفاسد هم کم می‌شود.
وی توضیح داد: اگر هدف بزرگی را ببینیم آنگاه می‌توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم ولی اگر تنها یک گام جلوتر از خود را ببینیم، نمی‌توانیم دستاورد بزرگی داشته باشیم در کنار این مسئله باید مشکل صنایع را نیز بر طرف کنیم تا بتوانند روی پایشان بایستند.
 
* موفقیت نظام ناکامی دشمنان در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است
حسن‌پور ادامه داد: فضای امروز دنیا فضای بیداری اسلامی است و تحولات بزرگی در منطقه و دنیا در حال شکل‌گیری است در چنین فضایی مبارزان انقلابی چشم و امیدشان به جمهوری اسلامی است.
وی تأکید کرد: از این رو هرچه بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم آنها نیز در مقابل تلاش استکبار برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، امیدشان به جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود و برای تحقق انقلابشان ایستادگی می‌کنند و مصمم‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهند.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز بیان کرد: بحث وظیفه‌شناسی موضوع مهم دیگری است که باید مسئولان ادارات مد نظر داشته باشند یعنی بدانیم وظیفه ما چیست و حواسمان باشد وقتی یک نفر ارباب رجوع برای بیان مشکلاتش می‌آید حل مشکل او را با جدیت پیگیری کنیم.
وی افزود: اگر ارباب رجوع نارضایتی از کارمندی ببیند آن را به حساب کل نظام می‌گذارد بنابراین باید با ارتباط قوی با مردم رضایت عمومی را بالا ببریم گاهی ممکن است کسی به دستگاه اداری مراحعه کند و کارش انجام نشود ولی راضی برود و در مقابل او کسی هم مراجعه کند و کارش انجام شود و ناراضی برود در نتیجه رعایت کرامت انسانی افراد باید مد نظر ما باشد.
حسن‌پور خاطرنشان کرد: نعمت خدمتگزاری به مردم که امروز نصیب ما شده نعمتی است که باید شکر آن را به جای بیاوریم، زکات این نعمت و شکرگزاری این خدمت‌گزاری در کار مدبرانه و با اعتقاد برای کسب رضای خدا و مردم ست.
وی عنوان کرد: گاهی برخی از مسئولان ادارات برای پیگیری مسائل مختلف تنها به نامه‌نگاری اکتفا می‌کنند که من چنین شیوه‌ای را قبول ندارم بلکه باید برای کارهایمان پیگیری نیز داشته باشیم از طرفی نباید تقاضاهای مردم برای مشکلاتشان کوچک بشماریم و یا برایمان عادی باشد یعنی باید نگاهمان به تقاضاهای مردم جدی باشد و تقاضاهای منطقی را تا حد امکان و براساس قانون پاسخ دهیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز بیان کرد: در اجرای پروژه‌ها مسئولان دستگاه‌ها منتظر شورای فنی و یا دستگاه نظارتی نباشند بلکه با پیگیری جدی از بیت‌المال صیانت کنند حال این بیت‌المال یک ریال باشد یا رقم بالاتر فرقی نمی کند، فقط تلاش کنیم پروژه‌ها براساس استاندارد و با مشخصات اعلام شده به درستی اجرا کنیم.
در ادامه از دولت آبادی مدیر تعاونی سهام عدالت قزوین به عنوان تعاونی برتر برای دومین طی دو سال گذشته تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول