اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح مهمانی خانوادگی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان‌های تهران و البرز از دستگیری سارقان مسلح مهمانی خانوادگی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح مهمانی خانوادگی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، علیرضا اکبرشاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: اعضای باند سارقان مسلح که با ورود به یک مهمانی خانوادگی در منطقه صفادشت شهرستان ملارد و شلیک تیرهوایی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت 500 میلیونی کرده بودند در کمتر از 24 ساعت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه سارقان مسلح با ورود به عنف به یک باغ شخصی که در آن مهمانی خانوادگی در حال برگزاری بود اقدام به سرقت نموده و قبل از اینکه کسی بتواند با پلیس تماس بگیرد متواری شده‌اند بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از مأموران به محل حادثه اعزام و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول تصریح کرد: با حضور مأموران به محل حادثه مشخص شد که چند نفر سارق مسلح با ورود به عنف به یک باغ و ویلای شخصی که در آن مهمانی خانوادگی در حال برگزاری بود ابتدا اقدام به شلیک هوایی و ایجاد رعب وحشت کرده‌اند و سپس با جمع کردن همه مهمان‌ها به یک اتاق و تحت کنترل قرار دادن آنها اقدام به سرقت 2 عدد مجسمه قیمتی، یک عدد ساعت مچی گران‌بها به ارزش 50 میلیون تومان، یک دستگاه خودرو بنز به ارزش 350 میلیون تومان و همچنین 3 میلیون تومان وجه نقد کرده و بلافاصله متواری شده‌اند.
اکبرشاهی گفت: به دنبال این حادثه بلافاصله طرح مهار و کنترل شدید کلیه محورهای نزدیک به محل حادثه به اجرا درآمد و اقدامات اطلاعاتی ویژه جهت شناسایی سارقان مسلح آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان تهران و البرز اظهار داشت: پس از 12 ساعت از وقوع این حادثه خودرو سرقتی که در کنار جاده رها شده بود شناسایی و کشف شد و همزمان با این کشف کلیه یگان‌های مرتبط در حال انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده برای به دست آوردن سرنخ از سارقان بودند که مشخص شد 2 مجسمه تزئینی قیمتی که به سرقت رفته بود در یکی از مناطق شهرستان ملارد در حال معامله است.
اکبرشاهی ادامه داد: بلافاصله آدرس دقیق محل معامله که قرار بود در آن یکی از سارقان 2 مجسمه را به یک خریدار بفروشند شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر به نام حامد که از افراد سابقه‌دار می‌باشد دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری به همراه 3 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: در ادامه بازجویی‌ها مشخص شد که این سرقت با هماهنگی و طراحی زنی به نام «مریم» همسر یکی از کارکنان شرکت صاحب ویلا می‌باشد به اجرا درآمده است بنابراین، بلافاصله این فرد نیز دستگیر و با اعترافات او هویت سایر اعضای این باند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه و بسیار حساب شده تعداد 5 نفر دیگر از سارقان به نام‌های «سمیه .ق»، «پرویز .ب»، «هاشم ک» و «ندا. ح» و «سجاد.ک» دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در پایان گفت: با بازرسی منزل یکی از افراد دستگیر شده به نام «سجاد .ک» کلیه اموال مسروقه کشف و ضبط شدند و کلیه متهمان دستگیر شده پس از اعتراف به جرم ارتکابی خود با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول