اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در بابل خبر داد:

اجرای نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در بابل

خبرگزاری فارس: مسئول برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بابل گفت: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

اجرای نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در بابل
حسین فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل بیان داشت: این نمایشگاه از روز 31 شهریور ماه در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع در زمین استادیوم هفتم تیر افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با 32 غرفه شامل نمایش ماکت‌های عملیات‌های دفاع مقدس، نمایش ادوات و تجهیزات جنگی، عملیات جنگ روانی و اطلاعات، جنگ نرم، یادمان عملیات‌های خیبر، بدر و والفجر هشت است.
مسئول برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بابل خاطرنشان کرد: غرفه‌های شهدای تفحص، شهدای گمنام، اتاق فرماندهی جنگ، نمایشگاه عکس و فیلم دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و ایستگاه نقاشی، عبرت‌های صدر اسلام با عنوان از غدیر خم تا عاشورا به صورت تجسمی تدارک دیده شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب غرفه‌ای نیز با این عنوان در این نمایشگاه تدارک دیده شد که برای ترویج این فریضه الهی در نظر گرفته شده است.  
وی از برگزاری یادواره 250 شهید این حوزه مقاومت خبر داد و اذعان داشت: همزمان با اختتامیه نمایشگاه در روز هفتم مهر ماه، مراسم یادواره شهدای این حوزه با مداحی حاج محمدرضا طاهری و سخنرانی سردار واثقی در سالن ورزشی شهید سجودی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول