اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین خبر داد:

اجرای 196 برنامه فرهنگی ورزشی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین گفت: 196 برنامه فرهنگی و ورزشی از ابتدای تابستان سال جاری تا پایان مرداد ماه در قزوین اجرا شده است.

اجرای 196 برنامه فرهنگی ورزشی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، صادق آریان بیان کرد: 98 درصد از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تعریف شده در تابستان در تیر و مرداد ماه سال جاری به اجرا درآمد.
وی ادامه داد: این آمار 196 مورد از 200 برنامه طرح‌ریزی شده تا آخر تابستان را در بر می‌گیرد.
معاون اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین با اشاره به اینکه استقبال و درخواست شهروندان در سطح محلات موجب افزایش تعداد برنامه‌ها شده است، توضیح داد: علاوه بر آنچه که پیش از این برنامه‌ریزی شده بود هم اکنون 15 برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر نیز در حال انجام است که سقف برنامه‌های انجام شده را تا پایان شهریور ماه به 211 مورد افزایش می‌دهد.
وی عنوان کرد: در کنار اجرای این تعداد برنامه، برنامه‌هایی نیز در نمایشگاه گل و گیاه و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که با احتساب آنها تعداد کل برنامه‌های این سازمان به بیش از 250 مورد می‌رسد.
همچنین به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مسئول خانه فرهنگ پردیس در جشن پایانی ترم اول کلاس‌های تابستانی این مرکز از افتتاح سالن ورزشی ویژه بانوان و کودکان در این خانه فرهنگ خبر داد.
محمد عباس پور با اشاره به استقبال چشمگیر خانواده‌ها و فرزندان آنان از کلاس‌های آموزشی این مرکز اعلام کرد: خوشبختانه خانه فرهنگ پردیس با وجود گذشت تنها پنج سال از راه‌اندازی آن، در زمینه برگزاری کلاس‌ها و ارتقای سطح آموزشی هنرجویان کارنامه پرباری داشته است.
همزمان با برپایی جشن پایان ترم کلاس‌های تابستانی، نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان خانه فرهنگ پردیس برپا شد و به تعدادی از آنان نیز جوایزی از سوی این سازمان اهدا شد که این مرکز در ترم تابستان کلاس‌هایی همچون علوم قرآنی، سفال، نقاشی، کاردستی و موسیقی ویژه خردسالان برگزار کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول