اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

هنر در نشر فرهنگ اسلامی ابزار قدرتمندی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هنر در نشر فرهنگ و معارف اسلامی به جوانان ابزار قدرتمندی است.

هنر در نشر فرهنگ اسلامی ابزار قدرتمندی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سیدصادق کاکی ظهر امروز در جشنواره استانی شعر بسیج اظهار داشت: هنر بهترین ابزار برای ارایه مفاهیم دینی به نسل جوان امروزی است.
وی افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی در دنیای امروزه نیازمند شناخت ابزارهای پرمخاطبی است که جوانان و نوجوانان نسل امروزه به آن توجه دارند.
وی ادامه داد: اهمیت سرودن اشعار با مضامین نیاز جامعه از سوی شاعران متعهد از ضروریات جامعه امروزی است که باید به آن توجه شود.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: این اشعار باید حماسه و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام را که زمینه استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی را فراهم آورده‌اند را ترسیم کند.
کاکی تصریح کرد: مسئولیت هنرمندان در به تصویر کشیدن ایثار رزمندگان خطیر است، رزمندگان اسلام در لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس از خود گذشتگی و فداکاری نشان دادند و با دستان خالی از تجهیزات مدرن جنگی، دشمنان را به عقب نشینی وادار می‌‌کردند.
وی ادامه داد: این دلاورمردان با گذشت از جان خود به عنوان بهترین نعمت الهی و ایثار و از جان گذشتگی از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
این فرمانده بسیجی اضافه کرد: آنان با لبیک گفتن به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در برابر دشمنان تا دندان مسلح تا پای جان ایستادند.
کاکی تصریح کرد: این از جان گذشتگی‌ها و ایثار و فداکاری‌ها در نهایت ملت ایران اسلامی را در برابر زورگویان غرب و شرق به پیروزی رساند.
وی گفت: اکنون وظیفه همه ماست که از این رشادت‌ها به عنوان تضمین کننده بقای نظام یاد کرده و آنرا به نسل جوان امروزی منتقل کنیم.
وی ادامه داد: هنر نیز که به عنوان بهترین زیان برای انتقال مفاهیم اصیل دوران دفاع مقدس برای نسل جوان از آن نام برده می‌شود برای انتقال این مفاهیم بسیار کمک کننده خواهد بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول