اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

لایحه تعطیلی عیدفطر به شورای نگهبان فرستاده شد

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: نمایندگان مجلس برای قطعی شدن لایحه تعطیلی عید سعید فطر آن را به شورای نگهبان فرستادند.

لایحه تعطیلی عیدفطر به شورای نگهبان فرستاده شد
علی بروغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر نمایندگان مجلس به این لایحه رای دادند که 162 رای آنها مثبت بود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: فقط یک روز به تعطیلی عید فطر افزوده شد در حالی که سال پیش لایحه‌ای را به مجلس ارائه دادند که در آن از دو یا سه روز تعطیلی صحبت شده بود.
بروغنی در مورد مخالفت نمایندگان با دو فوریت این لایحه تصریح کرد: وقتی بحث دو فوریتی است باید یک مسئله مهم باشد و یا یک حقوق پایمال شود و اگر در فوریت بررسی نشود یکی از آنها حذف میشوند.
وی خاطر نشان کرد: نظر این است که تعطیلات بیشتر نشود و باید از جای دیگر تعطیلات کاهش یابد و با ایجاد تعطیلات زیاد نظام سیاسی اقتصاری پیش نمیرود و سبب سستی و تنبلی میشود و وقتی تعطیلات را افزایش میدهیم برای رفاه حال مردم است که روحیات آنها شاد و با نشاط شود این تعطیلات را از روی انگیزه انجام میدهیم.
نماینده مردم سبزوار در مورد حذف تعطیلات به جای یک روز اضافه شدن به تعطیلی عید فطر افزود: هنوز که تعطیلاتی را حذف نکردیم اما بعد از عملی شدن این لایحه برای حذف تعطیلات بحث خواهیم کرد.
بروغنی تصریح کرد: در سال گذشته هم این لایحه به مجلس آورده شد اما نه از طرف دولت و نه از طرف مجلس به این طرح رای دادند اما امسال خیلی دیر این لایحه را به مجلس ارائه کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول