اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان:

22 هزار نوآموز لرستانی نیازمند آموزش قرآن هستند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد جامعه قرآنی، 22 هزار نوآموز استان نیازمند ارایه آموزش‌های قرآن هستند.

22 هزار نوآموز لرستانی نیازمند آموزش قرآن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، کیهان ندری اظهار داشت: ترویج و کیفیت‌بخشی به قرآن در دوره پیش دبستانی یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل به شمار میرود به همین منظور وزیر آموزش و پرورش برای ارایه آموزش به این قشر تلاش جدی در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مهجوریت قرآن کریم صورت گرفته است، بیان داشت: آموزش قرآن به عنوان یک درس در 313 مدرسه قرآنی در مقطع ابتدایی آغاز شده است.
ندری تصریح کرد: ضرورت دارد آموزش قرآن در دوره پیش دبستانی ارتقا داده شود و به همین منظور در مناطق محروم این آموزش‌ها ارایه خواهد شد تا نوآموزان و دانش‌آموزان بیشتر با کلام وحی مانوس شوند.
ندری افزود: در پایه اول ابتدایی 3 هزار و 600 آموزگار فعالیت دارد که امیدواریم با تجهیز 3 هزار و 600 کلاس بتوان دانش‌آموزان را در خصوص قرآن به خوبی آموزش داد.
وی با بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش فعالیت‌های قرآنی در مقطع ابتدایی رونق خوبی گرفته است، عنوان داشت: تاکنون در 313 مدرسه قرآنی استان 39 هزار و 473 دانش‌آموزان آموزش قرآن را فرا گرفته‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول