اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بهشهر خبر داد:

دانش‌آموزان بهشهری در پله نخست شیمی کشور ایستادند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان اعزامی مرکز آموزشی فرزانگان بهشهر به مسابقات لیگ علمی پایا (بسیج دانش آموزی) کشور در رشته شیمی با عبور از دیگر مدعیان به رتبه نخست دست یافتند.

دانش‌آموزان بهشهری در پله نخست شیمی کشور ایستادند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، رئیس آموزش و پرورش بهشهر بعد از ظهر امروز در دومین جلسه هوشمندسازی مدارس این شهرستان اظهار داشت: سرمایه‌های فکری در جامعه دانامحور نیاز به بستری مناسب برای رشد و تعالی دارند و این مهم یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش است.
محمد احمدی با بیان اینکه سعی داریم تا معاونان فنآوری در مدارس داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد هوشمند‌سازی مدارس در اداره و ایجاد تجهیزات کارگاهی هوشمند و نیمه هوشمند در مدارس از برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش بهشهر است.
احمدی ادامه داد: طرح هوشمند سازی مدارس ابتدا در مدارس خاص شامل سمپاد، شاهد، فنی و حرفه‌ای و نمونه دولتی اجرا می‌شود با این توضیح که هزینه اجرای آن به‌صورت نیمه هوشمند 6 میلیون و هوشمند 12 میلیون تومان است.
رئیس آموزش و پرورش بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه نخست پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید هاشمی‌نژاد در سطح استان خاطرنشان کرد: این مقام به‌خاطر فعالیت ‌ای پژوهش‌سرا در مسیر پیشبرد اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش استان بوده است.
وی تصریح کرد: کسب چهار مدال طلا در جشنواره‌های بین المللی اختراعات اوکراین و نمایشگاه« تسلا» صربستان، کسب کاپ زرین جشنواره بین‌المللی اختراعات اوکراین، کسب رتبه سوم کشوری در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی، ثبت بین‌المللی دو اختراع در سن پترزبورگ روسیه همچنین برگزاری کارگاه‌های نانو تکنولوژی و اعزام سه تیم رباتیک شبیه‌سازی دو بعدی به سومین دوره مسابقات روبوکاپ خوارزمی از جمله آیتم‌های موفقیت پژوهش‌سرا در سال تحصیلی 89-90 بوده است.
احمدی با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری دانش‌آموزان مرکز آموزشی فرزانگان در لیگ علمی پایا (بسیج دانش آموزی) کشور که 21 شهریور در تهران برگزار شده بود، اظهار داشت: پاسخ این مسابقات امروز به دست ما رسید و از افتخارآفرینی دانش‌آموزان خود بسیار خرسندیم.
به گزارش فارس، شش نفر از دختران دانش‌آموز بهشهر پس از طی مراحل شهرستانی و استانی به مرحله کشوری مسابقات شیمی راه یافتند و توانستند پس از عبور از سد مدعیان به رتبه نخست دست پیدا کنند.
هنگامه باقریان، سیده پرینا حسینی، معصومه زیبنده، متینه صباغی و عاطفه نظری افتخار آفرینان این مسابقات بودند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول