اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

پرونده اختلاس کنندگان دستخوش بازی‌های سیاسی نشود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تاکید سران سه قوه بر پیگیری و برخورد با عاملان اختلاس در بانک صادرات گفت: مسئولان سعی کنند پرونده اختلاس در بانک صادرات دستخوش بازی‌های سیاسی نشود.

پرونده اختلاس کنندگان دستخوش بازی‌های سیاسی نشود
محمدعلی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از خواست جمعی سران قوای قضائیه، مجریه و مقننه  نسبت به برخورد جدی و قاطع با عاملان اختلاس در بانک صادرات در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: در جلسه غیر علنی مجلس بنا شد در رابطه با پرونده اختلاس  از بانک صادرات مسؤولان و نمایندگان مجلس به نحوی اقدام نکنند که این پرونده دچار بازی‌های سیاسی شود.
وی اختلاس در بانک صادرات را ضربه‌ای خطرناک  اعتبار نظام جمهوری اسلامی  در جهان خواند و افزود: باید سعی کنیم تا زمان رسیدگی کامل به پرونده اختلاس در بانک صادرات از پیش داوری‌های دور از منطق اجتناب کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه  با مسببان اختلاس در بانک صادرات را خواستار شد و خاطرنشان کرد: کسانی که در جریان این پرونده دخالت داشته اند به حیثیت و اعتبار نظام لطمه زده‌اند و این یک رسوایی بزرگ است.
وی بیان هر نوع نظر شخصی در رابطه با پرونده اختلاس در بانک صادرات قبل از اعلام نظر مسئولان قوه قضائیه امر اشتباه عنوان کرد و افزود: قوه قضائیه مسؤول پیگیری پرونده اختلاس است و تا اعلام نظر  از سوی دستگاه قضا باید از اظهارات شخصی خودداری کرد. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول