اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

چرا باید اختلاسی رخ دهد که مسئولان از کشف آن خوشحال شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: مسئولان بجای خوشحالی از کشف اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی باید ناراحت باشند، که چرا باید چنین اتفاقی بیافتد که بخواهد کشف شود.

چرا باید اختلاسی رخ دهد که مسئولان از کشف آن خوشحال شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حمیدی نژاد یکشنبه شب در نشست با شماری از مردم و کشاورزان آبدانی به بحث اختلاس در سیستم بانکی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سال‌های سال هزاران میلیارد تومان در دست عده‌ای قرار گرفته و آنوقت کشاورز زحمتکش ما باید برای دریافت یک وام که حق او هم هست حمایت نشود.
حمیدی‌نژاد تصریح کرد: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با دقت در بیت المال و رسیدگی شدید با مفسدان اقتصادی و ترحم نشان ندادن به آنها، شاهد کم کاری مسئولان و عدم رضایت مردم از آنها هستیم.
امام جمعه آبدان نظارت بر سیستم بانکی را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: مسئولان از مردم انتظار نداشته باشند که آنها را بخاطر کشف چنین اختلاسی تحسین کنند چراکه نباید اجازه چنین اختلاسی می‌دادند که امروز بخواهند به دنبال کشف آن باشند.
امام جمعه آبدان ادامه داد: مسئولان بجای خوشحالی باید ناراحت باشند که چرا باید چنین اتفاقی بیافتد که بخواهد کشف شود؟ مسئولان باید حساسیت بیشتری روی پولی داشته باشند که ریال به ریال آن با خون دل مردم جمع شده و مردم با تمام توان برای آن مایه گذاشته‌اند.
حمیدی نژاد اضافه کرد: یک کشاورز زحمت‌کش که باید همه جوره حمایت شود برای دریافت یک وام معمولی حمایت نمی‌شود و باید با هزار مشقت به خواسته ناچیز و بحقش برسد اما سال‌های سال هزاران میلیارد تومان در دست عده‌ای قرار می‌گیرد.
وی اختلاس اخیر را دردناک دانست و اظهار داشت: نظارت بر روی بیت المال باید بیش از این باشد تا شاهد کمبودها و نقص‌های اینچنینی نباشیم و مسئولان بسیار حساس‌تر از قبل به وظیفه خود عمل کنند.
امام جمعه آبدان با تاکید بر رفع مشکلات کشاورزان از وی مسئولان استانی و کشوری خاطرنشان کرد: آبدان از قطب‌های مهم کشاورزی در منطقه است و نباید کشاورزان آن برای تسهیلات ناچیز بخش کشاورزی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کنند.
حمیدی‌نژاد اضافه کرد: حمایت از کشاورزان باید در دستور کار مسئولان باشد، تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و کشاورزی استان باشیم.
در این نشست شماری از مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول