اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمبید خبر داد:

اجرایی شدن 90 درصد از تعهدات اشتغال در خرمبید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرمبید گفت: بیش از 90 درصد از تعهدات نیمه نخست سال جاری در این شهرستان اجرایی شده است.

اجرایی شدن 90 درصد از تعهدات اشتغال در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: از 2 هزار و 40 شغل تعهد شده شهرستان خرمبید تاکنون بیش از 900 فرصت شغلی ایجاد و در سامانه رصد وزارت کار و امور اجتماعی ثبت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان نیمه نخست سال جاری تمام تعهدات ایجاد شده اجرایی شود.
فرماندار خرمبید افزود: ادارات تعاون، راه و ترابری، جهاد کشاورزی و بازرگانی این شهرستان بیشترین تعداد اشتغال ایجاد شده را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرمبید اضافه کرد: این تعداد شغل ایجاد شده در عین حال تعطیلی بزرگ‌ترین معدن سنگ مرمریت خاورمیانه صورت گرفته که تاثیر سوء بسیاری را بر اقتصاد بام فارس به جای گذاشته و موجب شده است تا اقتصاد این منطقه به کما برود.
وی بیان داشت: در صورت حل مشکل معدن چاه مرغی و تخصیص آب و شروع واگذاری ناحیه صنعتی و برطرف شدن موانع استانی به سرمایه‌گذاران، شهرستان خرمبید ظرفیت ایجاد بیش از دو برابر این تعهد ایجاد شده را دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خرمبید گفت: دو کارخانه تولید سنگ نمای مدرن، کارخانه تولید شیشه و ظروف قادرآباد و کارخانه الیاف شیشه طرح‌های ایجادی این شهرستان در انتظار اخذ تسهیلات بانکی از محل آمایش صنعت و معدن هستند که سرعت در پرداخت موجب ایجاد بیش از 500 شغل پایدار می‌شود.
فرماندار خرمبید ادامه داد: این شهرستان در نیمه نخست سال جاری رتبه پنجم استانی در ایجاد اشتغال فعالیت‌های صنعتی و معدنی را کسب کرده و سرمایه‌گذاران شهرستانی بیشترین جواز تاسیس استانی را با 156 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.
وی اظهار امیدواری کرد که در سال جهاد اقتصادی شاهد شروع به کار واحدهای تولیدی بیشتری در این شهرستان باشیم.
به گزارش فارس، شهرستان خرمبید در شمال استان فارس و صفاشهر مرکز آن در فاصله 187 کیلومتری شیراز واقع شده و به بام استان فارس معروف شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول