اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان صورت گرفت؛

کسب رتبه‌های برتر توسط خبرگزاری فارس قزوین

خبرگزاری فارس: در پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین، خبرگزاری فارس در قزوین رتبه دوم و سوم بخش خبر و رتبه اول بخش عکس را کسب کرد.

کسب رتبه‌های برتر توسط خبرگزاری فارس قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین یکشنبه شب با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
در این مراسم رئیس هیئت داوران جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره بیان کرد: بیش از 200 اثر به مرحله پایانی رسیده بود که آنچه در مجموعه مطالب در آثار مطبوعات دیده شد باعث افتخار از نظر سطح قلم و نگاه در مطالب است و پیشنهاد تشکیل دبیرخانه‌ای را برای جشنواره داریم.
بیژن مقدم اضافه کرد: در حوزه خبر کارهای خوبی دیده شد که شرح زیبا و با بیان همه جوانب مربوط به آن جلب توجه می‌کرد؛ در حوزه طنز اثری نداشتیم که در استان قزوین انتظار می‌رفت اثر طنز ارائه شود البته این مشکل فقط مربوط به این استان نیست بلکه مشکل کشوری است و قزوین می‌تواند پایگاه جشنواره طنز باشد.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از داوران استانی در جشنواره مطبوعات استان افزود: در جشنواره سعی شود از داوران استانی استفاده شود و تنها داوران از تهران نباشند.
در ادامه این مراسم از منتخبان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین تقدیر شد که در بخش ویژه در قسمت «توسعه استان» زهرا شیشه‌گرها، «میراث فرهنگی» حسین طاهری قزوینی، «هدفمندی یارانه‌ها» امیر رجبی، «مدیریت شهری» زبیده گودرزوند چگینی، «بهداشت و درمان» کسری قناعت، «اعتیاد» مرضیه قنبری و «ایثار و شهادت» سید مهدی قریشی حائز رتبه‌های برتر شدند و در این بخش، عفاف و حجاب برگزیده‌ای نداشت.
در قسمت مسابقه در بخش «خبر» رتبه اول از آن گروه خبر صدای صنعت شد و لیلا بیگم موسوی و سیده فاطمه هاشمی از خبرگزاری فارس قزوین به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را کسب کردند.
در بخش «خبر حوادث»، محبوبه حاجی شفیعی‌ها رتبه اول، زهرا عبدالهی رتبه دوم و سمانه جباری رتبه سوم را کسب کرد، در بخش «مقاله و یادداشت با گرایش اقتصادی» نفر اول حسین کشاورز، نفر دوم سعید طاسا و نفر سوم این بخش شهاب محی‌الدین شد.
«مقاله و یادداشت اجتماعی» بخش دیگر این جشنواره بود که فریده سلیمی نژاد رتبه اول، ابوالفضل امیر دیوانی رتبه دوم و رقیه بابایی رتبه سوم را کسب کرد و در «مقاله و یادداشت با گرایش فرهنگی» نیز سید محسن مهاجری، سید ایمان حیاتی و شقایق فریمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش «مقاله و یادداشت گرایش ورزشی» مهدی معین‌الدین رتبه اول، مهدی ملکیان رتبه دوم و محمد بهرامی رتبه سوم را از آن خود کردند در بخش «مقاله و یادداشت با گرایش سیاسی» نیز رتبه سوم از آن جواد غلامیان و رتبه دوم سعید اباذر نژاد شد و این بخش رتبه نخست نداشت.
در بخش «گزارش با گرایش توصیفی» صغری رحیمی رتبه دوم و سعید عاشقی رتبه اول را کسب کرد، در «گزارش خبری» رتبه سوم توسط هاشم الله یاری، رتبه دوم فاطمه حسین‌پور و رتبه اول توسط پروین شهسواری کسب شد.
در بخش «مصاحبه» جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین، امیر رجبی، علی کلجه‌ای و آرش قناعت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در بخش «سرمقاله» نیز احد چگینی رتبه اول، محمد علیخانی رتبه دوم و احمد خورگامی رتبه سوم را به دست آورد و در «تیتر» نیز رتبه اول از آن محمد درافشانی شد و حسین طاهری رتبه دوم این بخش را کسب کرد.
در بخش «عکس» نیز عرفان دادخواه عکاس خبرگزاری فارس قزوین رتبه اول و میثم ملکی نیز رتبه دوم را کسب کرد، در بخش «جدول و سرگرمی» بیژن گورانی و سید جلال‌الدین موسوی به ترتیب رتبه‌های اول تا دوم را کسب کردند.
در بخش «صفحه‌آرایی» حمید نصرت آقایی رتبه اول، محمد حسن ملاعلی‌ها رتبه دوم و مرتضی حداد رتبه سوم را کسب کرد و در بخش «وبلاگ» نیز حسن سلیمانی رتبه اول و امیر صالحی رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول