اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه پنجشنبه اتفاق افتاد؛

غرق 2 گردشگر در دریای عباس آباد

خبرگزاری فارس: دو نفر از گردشگران منطقه عباس آباد در دریای این شهرستان غرق شدند.

غرق 2 گردشگر در دریای عباس آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، یک گروه از گردشگران برای شنا در شهرستان عباس آباد به ساحل مقابل محله محمدحسین آباد که از نقاط کور شنا محسوب می‌شود عزیمت کرده که دو نفر از آنها غرق شدند.
این افراد که پنج نفر بودند به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و همچنین شنا در مناطق ممنوعه دچار مشکل شدند که با توجه به سنگ‌چین بودن منطقه پس از اطلاع ناجیان غریق، سه نفر از آنها نجات یافتند، ولی دو نفر دیگر در سواحل دریای خزر غرق شدند.
رئیس هیئت نجات غریق عباس آباد با تایید این حادثه گفت: گردشگران با عدم توجه به اخطارها و مخاطرات شنا در نقاط کور گاهی موجب بروز این حوادث می‌شوند که دردناک و آزار دهنده است.
محمدحسین مهرپرور ابراز داشت: برخی از ورودی‌های این شهرستان به نقاط کور دریا متصل است و عواملی که مبادرت به برداشت غیرمجاز ماسه از سواحل می‌کنند نیز در بروز این مخاطرات نقش دارند.
وی اذعان داشت: در شهرستان عباس آباد 46 ناجی غریق در سواحل سه شهر کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد در نقاط کور شنا ممنوع در حال گشت‌زنی و مراقبت هستند که علاوه بر ناجیان، در طرح‌های سالم‌سازی نیز 16 نفر مشغول به فعالیت هستند.
این مسئول مهم‌ترین مشکل این بخش را  دیرکرد پرداخت حقوق ناجیان غریق عنوان کرد و با اشاره به اینکه این حرفه سخت است از مسئولان خواست تا نسبت به تعهدات خود عمل کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول