اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز کشور خبر داد:

اجرای طرح اتاق دانش در منطقه 4 عملیات انتقال گاز

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز از راه‌اندازی اتاق دانش برای دریافت و ثبت نظرات و تجربیات بازنشستگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اجرای طرح اتاق دانش در منطقه 4 عملیات انتقال گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه 4 عملیات انتقال گاز، سیدمجید منبتی اظهار داشت: برنامه‏ریزی برای بازنشستگان علاوه بر اینکه موضوعی انسانی و اخلاقی است، می‏تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سازمان داشته باشدزیرا  نحوه برخورد با بازنشستگان سازمان، انعکاسی مستقیم در روحیه و رفتار کارکنان فعلی سازمان دارد چرا که آنان آینده خویش را در چهره بازنشستگان امروز مشاهده می‏کنند.
وی با اشاره به اینکه آنچه بیشتر از حمایت‏های مالی می‏تواند سبب دلگرمی و مسرت پیران و بازنشستگان شود، ایجاد احساس مشارکت و مفید بودن در آنان است، گفت: برای به دست آمدن تجربه کاری در یک مجموعه هزینه‌های گزاف مادی و معنوی صرف می‌‌شود که غالبا با خروج نیروی انسانی ( چه به صورت بازنشستگی چه به صورت انتقال ) این تجربیات نیز بلااستفاده می‌مانند.
منبتی با بیان این جمله که مدیران نبایستی صرفا از روی ترحم و دلسوزی به ارتباط با بازنشسته ها مبادرت ورزند بلکه واقعا آنان را مؤثر و مفید برای سازمان قلمداد کرده از فکر و نظر آنان استفاده نمایند، تصریح کرد: سازمان به بالاترین مرحله تعالی دست پیدا می‌کند که تجربه‌های نیروهای با سابقه را با سرعت عمل جوانان در هم آمیزد.
وی از تشکیل اتاق‌های دانش  ویژه بازنشستگان برای استفاده بیشتر از تجربیات و نظرات کارکنان بازنشسته منطقه خبر داد و ادامه داد: همکاران بازنشسته که سال‌های طولانی در حوز‌ه‌های گوناگون مشغول فعالیت بوده اند، مسلما بهترین نظرات و دیدگاه‌ها را برای برطرف شدن موانع دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول