اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد:

انجام موفقیت‌آمیز تعمیر لوله انتقال گاز نار و کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از انجام موفقیت‌آمیز تعمیر خط لوله 48 اینچ انتقال گاز نار و کنگان خبر داد.

انجام موفقیت‌آمیز تعمیر لوله انتقال گاز نار و کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد سراجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین گاز مورد نیاز مناطق مختلف کشور به ویژه در فصل زمستان اهمیت و ارزش ویژه‌ای دارد و این مجموعه در تمام ایام سال با جدیت در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تلاش می‌کند.
وی افزود: تعمیرات اساسی هر ساله در مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به منظور نگهداری از تاسیسات و اطمینان برای تامین گاز مورد نیاز کشور در فصول سرد انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از انجام موفقیت‌آمیز تعمیر خط لوله 48 اینچ انتقال گاز نار و کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان این شرکت، تعمیر خط لوله 48 اینچ انتقال گاز منطقه عملیاتی نار و کنگان با موفقیت کامل انجام شد. 
سراجی تصریح کرد: عملیات تعمیر اساسی این خط لوله در کوتاه‌ترین فاصله زمانی و ظرف مدت 15 روز به پایان رسید.
وی اضافه کرد: علاوه بر تعمیر این خط لوله، برنامه تعمیر همزمان خطوط لوله 24، 36، 42 اینچ و مراکز تفکیک شماره 4،3، 2 و چاه‌های مربوطه نیز در دستور کار قرار گرفت که در دست اجراست.
این مسئول اذعان داشت: خط لوله 48 اینچ منطقه عملیاتی نار و کنگان، خط لوله‌ای 29 کیلومتری و دارای فشار عملیاتی حدود 90 بار و ظرفیت انتقال 75 میلیون متر مکعب گاز در روز به پالایشگاه فجر جم است که از مسیر کوهستانی و صعب‌العبور می‌گذرد و از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، حدود 4/7 کیلومتر از آن طی سال‌های 88، 89 و 90 تعمیر شده است.
وی بیان داشت: در سال جاری برای نخستین بار از پلی یورتان برای پوشش این خط لوله استفاده شده و همزمان نیز تعمیرات خطوط لوله انتقال نیروی مرکز جمع‌آوری شماره یک کنگان و خطوط لوله چاه‌های مربوطه نیز به اتمام رسید.
سراجی یادآور شد: این حجم تعمیرات با همکاری و همدلی تمام نیروهای عملیاتی و ستادی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در کمترین زمان ممکن و در گرمای بالای منطقه صورت پذیرفت.
وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و باید برای افزایش بهره‌وری و پیشرفت بیشتر از تمام امکانات موجود استفاده کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول