اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد کرمان خبر داد:

راه‌اندازی 20 کانون تخصصی فرهنگی در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: 20 کانون تخصصی فرهنگی و هنری در سال جاری استان کرمان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 20 کانون تخصصی فرهنگی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از دولت نهم 96 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان کرمان فعالیت می‌کرد که در سال‌های اخیر این تعداد به 600 کانون افزایش یافته است.
وی از فعالیت 140 کتابخانه عمومی با 200 هزار جلد کتاب در جوار مساجد استان کرمان خبر داد و افزود: 300 کتابخانه باز در شهرستان‌های استان کرمان فعالیت می‌کنند.
رضایی با بیان اینکه پرورش استعدادهای جوان و نوجوان یکی از رویکردهای کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، بیان کرد: 50 هزار جلد کتاب آموزشی علمی به مساجد استان کرمان تزریق شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان مردمی است تا برنامه‌ها توسط خودجوش انجام شود، تصریح کرد: این نهاد در تمام اقدام‌های فرهنگی که در کرمان شکل می‌گیرد، حضور پیدا می‌کند.
رضایی با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم در تخصیص اعتبارات فرهنگی به صورت کمیته امدادی عمل کنیم، گفت: در این زمینه از شکوفایی و طرح‌های ارائه شده حمایت می‌کنیم.
وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 کانون تخصصی فرهنگی و هنری در استان کرمان راه‌اندازی شده است و تا سه ماه آینده شاهد حرکت‌های این مجموعه‌ها هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول