اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان اردبیل:

تکمیل تصفیه‌خانه پارس‌آباد نیازمند 120 میلیارد ریال اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان اردبیل گفت: تکمیل تصفیه‌خانه پارس‌آباد به 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

تکمیل تصفیه‌خانه پارس‌آباد نیازمند 120 میلیارد ریال اعتبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آبفای اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده در جریان بازدید وزیر نیرو از طرح فاضلاب شهر مرزی پارس آباد اظهار داشت: طول شبکه اصلی فاضلاب شهری 32 کیلومتر و طول شبکه فرعی فاضلاب شهری 105 کیلومتر است.
 وی افزود: فرایند تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال هوادهی گسترده و متوسط تصفیه فاضلاب در سال آغاز 15 هزار و 729 مترمکعب در روز و حداکثر فاضلاب در سال مقصد 39 هزار و 333 مترمکعب در روز است.
این مسئول بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد تا پایان سال 89 معادل 82 میلیارد و 660 میلیون ریال بوده و برای تکمیل طرح به 120 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی ادامه داد: از اقدام‌های انجام شده در شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه پارس آباد می‌توان به اجرای 5.28 کیلومتر از شبکه اصلی فاضلاب شهری و 95 کیلومتر از شبکه فرعی اشاره کرد که 100 درصد جمعیت شهر پارس‌آباد را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.
این مسئول تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد هم اکنون 25 درصد است.
حسن‌زاده در ادامه در خصوص تصفیه خانه آب نیز گفت: این تصفیه‌خانه با ظرفیت 5 هزار و 200 متر مکعب در شبانه‌روز برای جمعیت 13 هزار نفر با هزینه 25 میلیارد ریال ساخته می‌شود.
مجید نامجو وزیر نیرو نیز در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه فوق اظهار داشت: با عنایت به اینکه این پروژه در دور سوم سفر استانی هیئت دولت به استان اردبیل مطرح شده و قول مساعد به مردم شهر پارس‌آباد برای تکمیل آن داده شده، باید نسبت به پیگیری اعتبار مورد نیاز این پروژه در اسرع وقت اقدام شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول