اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو؛

ظرفیت تصفیه‌خانه بیله‌سوار 11 هزار مترمکعب در روز است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو گفت: ظرفیت تصفیه‌خانه بیله‌سوار 11 هزار و 498 متر مکعب در روز پیش‌بینی شده است.

ظرفیت تصفیه‌خانه بیله‌سوار 11 هزار مترمکعب در روز است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مشاور وزیر نیرو و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با سفر هیئت دولت به استان اردبیل به اتفاق مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از مراحل اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی بیله‌سوار بازدید کرد.
در این بازدید مهندس ثمره هاشمی مشاور وزیر و مدیر عامل شرکت آبفای کشور از تمام قسمت‌های تصفیه‌خانه فاضلاب  بازدید و از پیشرفت 70درصدی آن دیدن کرد.
مشاور وزیر در حین بازدید بیان داشت:  ظرفیت تصفیه خانه 11هزار و 498 متر مکعب در روز پیش‌بینی شده و در حال حاضر در تصفیه‌خانه بیله‌سوار ‌آشغالگیر دهانه درشت و متوسط، پمپاژ ورودی و حوض هوادهی تکمیل و نصب تجهیزات الکترومکانیکال حوض هوادهی لوله و پدل‌های ته‌نشینی ثانویه، تغلیظ لجن در حال انجام است.
این مسئول ابراز داشت: عملیات سازه‌ای پیمانکار موجود 30 درصد و پیمانکار تجهیزات از آغاز طرح حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی کل طرح عملیات سازه‌ای تصفیه خانه فاضلاب 60 درصد است و امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب و به موقع در حداقل زمان به بهره‌برداری برسد.
در ادامه مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب بیله‌سوار از سال 1380 آغاز شده و ظرفیت طرح برای جمعیت  47 هزار و 200 نفر پیش‌بینی شده به طوری که کل شبکه تقریباً  76 کیلومتر با سایزهای 200 تا 600 میلیمتری با پیشرفت فیزیکی 96 درصد در حال اجراست
عبدالحسین حسن‌زاده اذعان داشت: اعتبار هزینه شده تا پایان سال 89 برای طرح فاضلاب (شبکه و تصفیه‌خانه) حدوداً 58 میلیارد ریال بوده که برای تکمیل طرح 51 میلیارد ریال مورد نیاز است. 
همچنین مشاور وزیر نیرو از تصفیه‌خانه آب شهر گرمی بازدید و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقای ارائه خدمات به مردم گرمی ارائه کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول