اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین یادواره شهدای منطقه صورت میگیرد؛

معرفی شهدای گمنام صفی‌آباد

خبرگزاری فارس: دبیر نهمین یادواره شهدای صفی آباد دزفول گفت: در این یادواره شهدای گمنام منطقه صفی آباد معرفی می‌شوند.

معرفی شهدای گمنام صفی‌آباد
عزت‌الله ایسوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: نهمین یادواره 44 شهید صفی‌آباد جمعه 8 مهر ماه از سوی پایگاه بسیج مقاومت امام حسین(ع) صفی‌آباد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در نهمین یادواره شهدای صفی‌آباد به معرفی شهدای گمنام صفی‌‌آباد و ارائه الگو و سیره‌ای از زندگی آن‌ها می‌‌پردازیم. 
ایسوندی با اشاره به شهدای گمنام بیان کرد: تلاش در راستای معرفی شهدای گمنام باید بیش از پیش باشد و در این باره باید برنامه ریزی کرد.
وی با اشاره به اینکه شناخت ما از شهیدان صرفاً در حد شناخت نام و تصویری از آنهاست، معرفی بیشتر شهیدان را با توجه به آسیب‌های موجود در جامعه ضروری خواند و افزود: در نهمین یادواره 44 شهید صفی‌‌آباد نسبت به سال‌های گذشته از نظر محتوای برنامه، تغییراتی صورت گرفته است و تلاش می‌شود با دعوت از هم‌رزمان این شهدا برای بیان خاطرات و پخش سخنرانی‌های باقی‌مانده از این شهیدان، سیره‌ای از زندگی آنها به مخاطبان ارائه شود.
این مقام مسئول در امور فرهنگی شهرستان دزفول تصریح کرد: معرفی سیره شهدا باعث می‌شود تا الگوسازی مناسبی در جامعه برای نسل جوان ایجاد شود و در این باره باید به صورت جدی تلاش کرد.
فرمانده پایگاه بسیج صفی‌‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش دشمن برای فراموش کردن یاد شهیدان در جامعه امروز، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در این یادواره‌ها با قلم، بیان و ابزارهای دیگری که در اختیار داریم گوشه‌ها‌یی از زندگی شهیدان خود را روشن کنیم و بیشتر از گذشته آن‌ها را به جوانان معرفی نماییم.
دبیر یادواره شهدای صفی آباد دزفول تاکید کرد: تلاش دشمنان ایران اسلامی فعالیت‌های خارج از فرهنگ برای جوانان است و به این دلیل برنامه ریزی‌ها در راستای خنثی کردن این فعالیت‌هاست.
ایسوند یادآور شد؛ این مراسم ساعت 20:30 تا 24 جمعه 8 مهر ماه در محل پایگاه بسیج مقاومت امام حسین صفی‌آباد با دعوت از حجت‌السلام جوشقانی، معاون ستاد راهیان نور کشور، ائمه جماعات دزفول، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات شهر صفی‌آباد برگزار می‌شود.
وی در خصوص برنامه‌های نهمین یادواره شهدای صفی‌آباد خاطرنشان کرد: شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس، سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین «جوشقانی»،‌ برپایی نمایشگاه عکس، پخش کلیپ بیانات رهبری با موضوع دفاع مقدس و شهدا و پخش تصاویر شهدای صفی‌آباد و همچنین دعوت و قدردانی از خانواده شهیدان از برنامه‌های نهمین یادواره 44 شهید صفی‌‌آباد است.
ایسوندی در پایان اظهار داشت: این مراسم از سوی پایگاه بسیج مقاومت امام حسین صفی‌آباد و با همکاری کانون‌های مساجد و شهرداری صفی‌آباد، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و دزفول و تیپ حضرت مهدی سپاه ولی‌عصر خوزستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول