اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد:

وجود 16 هزار شهید ترور در ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی جزو اولین کشورهایی بوده که زخم ترور را در جوارح خود بیشتر احساس کرده است، گفت: تاکنون 16 هزار نفر ایرانی قربانی ترور شده‌اند.

وجود 16 هزار شهید ترور در ایران اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، محمدحسین رجبی امروز در یادواره بزرگداشت شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و شهدای مظلوم ترور که در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهارداشت: بحث ترور و تروریسم یکی از ابزارهای مورد استفاده کشورهای غربی از جمله آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف شومشان است.
وی با اشاره به استفاده از حربه ترور در کشورهای خاورمیانه به ویژه کشورهای مسلمان، افزود: یکی از مصادیق بارز جنایت‌های استکبار جهانی در فلسطین و جنوب لبنان و در این چند سال اخیر هم در افغانستان و عراق اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: در هر مملکتی که سیر حرکت مردم بر وفق مراد استکبار نباشد، در آن‌جا شروع به جریان‌سازی و انجام ترور مردم بی‌گناه می‌کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بر همه مردم آزاد اندیش دنیا ثابت شده که کشورهای غربی از جمله آمریکا و اسرائیل ترور را به عنوان ابزار، فشار و یک عامل برخورد با آزادگی مورد استفاده قرار می‌دهند.
رجبی با اشاره به وجود 16 هزار شهید ترور در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران جزو اولین کشوری است که زخم ترور را بیشتر از دیگران در بدن و جوارح خود احساس کرده و وجود تعداد زیادی از شهدای ترور در مملکت ما بیانگر این مدعا است.
وی ادامه داد: منافقین که تاکنون قریب به 12 هزار نفر از مردم مسلمان ایران را به شهادت رسانده‌اند یکی از گروه‌های تروریستی مورد حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل است.
وی اظهار داشت: با وجود این‌که آمریکا و دیگر کشورهای غربی در ظاهر منافقین و بقیه تروریست‌ها را محکوم کردند اما در عمل از آن‌ها حمایت می‌کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه سیاست استکبار در راستای  حمایت از تروریست‌ها برقرار بوده و هست، افزود: با وجود این همه جنایتی که تروریست‌ها مرتکب شدند هنوز هم مورد حمایت آمریکا هستند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گفت: تروریست‌ها تنها منافقان نیستند بلکه مجموعه‌ای از اشرار و ضد انقلاب‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان، روحانیون، مردم اقدام و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند، جزو تروریست‌ها هستند.
سردار رجبی به وجود 200 نفر شهید ترور در کردستان اشاره کرد و افزود: یکی از کشورهایی که از ناحیه  ترور بیشترین آسیب را دیده و شهدای زیادی را تقدیم رشد و باروری و بالندگی انقلاب خود کرده، ایران بوده و در میان استان‌های کشور هم کردستان بیشترین زخم را بر تن دارد.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای کردستان در سفر به این استان اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به یاد ماندنی فرمودند شهدای کردستان و خانواده‌های این شهیدان خصوصیاتی دارند که در دیگر استان‌ها کمتر و یا غالبا دیده نمی‌شود و این‌که مظلوم‌تر و غریبانه‌تر به شهادت رسیدند.
وی یکی از برکات خون این شهیدان  را وجود امنیت پایدار و مردمی عنوان و تصریح کرد:  انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده به دست مردم مسلمان و علاقمند به انقلاب و ارزش‌های نظام و سربازان مقام معظم رهبری در منطقه خانواده‌هاش شهدا گرفته خواهد شد چرا که این وعده الهی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر شناختن خوب دشمن، اضافه کرد: دشمن‌شناسی یکی از مطالبات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از مردم بیدار و اسلام خواه ایران است.
سردار رجبی خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که اسلام‌خواهی شعار ما است و مردم وفادار به نظام و کشور خود هستند باید با جان و دل هم‌چون شهدای گرانقدر از آن دفاع کرده و اجازه تعرض و تجاوز به‌ خاک پاک میهنمان را ندهیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول