اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان خبر داد:

توزیع کالای تعاونی مورد نیاز روستاییان در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان از توزیع 181 هزار و 304 کیلوگرم کالای تعاونی بین روستاییان این منطقه خبر داد.

توزیع کالای تعاونی مورد نیاز روستاییان در بهبهان
عباس کیوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت‌های تعاونی روستایی بهبهان میزان 181 هزار و 304 کیلوگرم کالا را بین روستاییان توزیع کرده‌اند.
وی با اشاره به انواع کالای توزیعی این شرکت‌ها افزود: روغن، برنج، قند، شکر، حبوبات و ... از کالاهای اساسی توزیع شده بین روستاییان بوده است.
رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان تصریح کرد: همچنین به‌منظور تأمین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان بیش از دو هزار و 592 تن انواع کود شیمیایی به ارزش 2 میلیارد و 570 میلیون ریال بین روستاییان این مناطق توزیع شد.
وی اضافه کرد: اداره تعاون این شهرستان همواره در راستای تأمین نیازهای روستاییان به‌ویژه کشاورزان حمایت‌های مطلوبی انجام داده است.
رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان یادآور شد: همه تلاش این مرکز فراهم آوردن امکانات مناسب برای روستاییان و افراد این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد: روستاییان همواره قطب اقتصادی را در جامعه تشکیل داده و باید توسط مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرند.
به گفته کیوان نگاه ویژه به امر کشاورزی می‌تواند در زمینه اشتغالزایی نیز نقش مطلوبی را ایفا کند گفت: مسئولان شهری باید پیش از پیش در زمینه ایجاد بسترها و زمینه‌های اشتغال در منطقه تلاش کنند.
وی افزود: امیدواریم به‌زودی شاهد پیشرفت و ارتقای سطح رفاهی و معیشتی شهروندان و روستاییان در این منطقه در حد بسیار مطلوب و اعلا باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول