اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 35 روز آینده؛

بلوار شهید رجایی افتتاح می‌شود‌

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه سه قم از افتتاح لاین جنوبی بلوار شهید رجایی تا 35 روز آینده خبر داد و گفت: طول این بلوار هزار و 700 متر است.

بلوار شهید رجایی افتتاح می‌شود‌
جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ساخت لاین جنوبی بلوار شهید رجایی، اظهار کرد: این بلوار که در جاده قدیم قم ـ تهران به سمت میدان میوه و تره بار قرار دارد به منظور کاهش بار ترافیکی در این محدوده بازسازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این بلوار که در دور برگردان جاده قدیم قم  ـ تهران به سمت بخشی که میدان میوه و تره بار را به آنجا منتقل کرده‌اند قرار دارد که با توجه به تردد خودروهای سنگین لاین جنوبی این بلوار ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار منطقه سه قم بیان کرد: جدول‌گذاری و زیرسازی این بلوار و مراحل قبل از آسفالت‌کاری انجام شده است که در صورت تامین اعتبار از سوی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تا 35 روز آینده لاین جنوبی بلوار شهید رجایی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بودجه مورد نیاز برای ساخت این بلوار را 8 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: از سه ماه گذشته پروژه ساخت لاین جنوبی این بلوار آغاز شده که طول آن یک هزار و 700 متر است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول