اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه آماده‌سازی حضور در لیگ برتر؛

امید صبا با 3 گل سایپا را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست سایپا شد.

امید صبا با 3 گل سایپا را شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که آرام آرام به آغاز دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید نزدیک می‌شویم، تمام تیم‌های لیگ برتری این روزها آخرین برنامه‌های تاکتیکی و آمادگی جسمانی خود را برای حضوری موفق در لیگ جدید انجام می‌دهند که یکی از آنها تیم فوتبال امید صبای قم است.
امیدهای صبای قم در راه کسب آمادگی مطلوب و ایجاد هماهنگی تیمی بین نفرات خود، شب گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل تیم فوتبال امید سایپا به میدان رفتند و در پایان موفق شدند حریف خود را با نیتجه جالب توجه سه بر یک شکست دهند.
صبای قم در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که نیمه نخست آن با یک گل به سود این تیم به پایان رسید و در نیمه دوم نیز صبا دو گل دیگر به سایپا زد تا برتری خود را در این دیدار مسجل کند، هر چند جبران یکی از گل‌های خورده توسط بازیکنان سایپا در نهایت برتری سه بر یک به سود صبای قم را رقم زد تا صبا در یکی دیگر از دیدارهای تدارکاتی خود نیز موفق نشان دهد.
در بین 12 تیم حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال امید صبای قم یکی از لیگ برتری‌هایی است که تمرینات آماده سازی را از مدت‌ها قبل زیر نظر کادر فنی جدید خود آغاز کرده است و در حال حاضر نیز دیدارهای تدارکاتی برگزار می‌کند.
شاگردان سیدمحسن بابامیری که بعد از موفقیت در کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید، آماده دفاع از اعتبار فوتبال قم در این رقابت‌ها می‌شوند، برنامه‌های فشرده آماده سازی خود را پشت سر گذاشته اند و علاوه بر اینکه به صورت منظم تمرین می‌کنند تا از نظر جسمانی و تاکتیکی و هماهنگی تیمی خود را به شرایط ایده آل برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید کشور نزدیک کنند، این روزها در بازی‌های تدارکاتی توان خود را برای حضور موفق در لیگ محک می‌زنند.
در این بین انجام بازی‌های تدارکاتی از جمله برنامه‌های مهم کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم برای افزایش میزان آمادگی بازیکنان این تیم است تا بازیکنان صبای قم از هر نظر برای نخستین بازی خود در لیگ جدید آماده شوند.
برای همین منظور بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پیش از این نیز در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال شاهین تهران یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول امید فوتبال باشگاه‌های تهران به میدان رفته و با سه گل به برتری رسیدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول