اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

نظرات هیئت‌های همگانی شهرستان‌ها اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: برای پیشبرد اهداف عالی هیئت ورزش همگانی استان نقطه نظرات همه هیئت‌های شهرستان‌ها حائز اهمیت است.

نظرات هیئت‌های همگانی شهرستان‌ها اهمیت دارد
احمدعلی پورحجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای رئیس و اعضای جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان نقطه نظرات همه مسولان ورزش همگانی شهرستان‌های استان برای دست یافتن به یک راهکار مناسب توسعه ورزش همگانی در سطح استان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: برای دست بافتن به شناسایی کامل هیئت‌های همگانی شهرستان‌های استان اصفهان و رسیدن به یک نقطه نظر مشترک همایشی با حضور روسای هیئت‌های همگانی کل شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش روسای همگانی شهرستان‌‌های استان اصفهان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: بدین منظور تاریخ پنجشنبه 31 شهریور سال جاری برای برگزاری این همایش در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین برای ارتقای سطح هیئت ‌ورزش‌های همگانی استان اصفهان برگزاری دوره‌های مربیگری کشوری را ویژه بزرگسالان در رشته صبحگاهی مدنظر داریم.
پورحجتی گفت: تاریخ دوره‌های مربیگری 9 مهر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
وی که ریاست هیئت تکواندوی شهرستان اصفهان را نیز بر عهده دارد در مورد رقابت‌های تکواندو بزرگسالان قهرمانی استان اصفهان که به میزبانی شهرستان اصفهان برگزار شده بود، اظهار داشت: در این مسابقات منطقه یک شهرستان اصفهان در رتبه نخست، منطقه سوم شهرستان اصفهان در رتبه دوم و شهرستان خمینی شهر در مقام سوم قرار گرفتند.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اضافه کرد: به احتمال زیاد این هیئت رقابت‌های تکواندوی رده نوجوانان را برای ارتقا از کمربند آبی به کمربند قرمز اوایل آبان ‌ماه هم‌زمان با هفته بسیج برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول