اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سپاه انصارالرضا (ع)؛

جاپای فسادهای اقتصادی خراسان‌جنوبی کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: جا پای فسادهای اقتصادی در خراسان جنوبی را کشف کرده‌ایم.

جاپای فسادهای اقتصادی خراسان‌جنوبی کشف شد
‌به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری شنبه‌شب در نشست مطبوعاتی رسالت اصلی بسیج اساتید و دیگر صنوف بسیج را مقابله با دشمن دانست و اظهار داشت: رسالت اصلی بسیج اساتید مقابله علمی در فضاهای دانشگاه‌ها با دشمن است و باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ایجاد فساد اقتصادی را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: دشمن با استفاده از فساد اقتصادی در تمام صحنه‌ها در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است که باید همه مردم و مسئولان هوشیار باشند.
نظری با بیان اینکه فساد اقتصادی در جایی که از دشمن غافل شده به وجود می‌آید، گفت: دشمن با تحریم کردن و بر هم زدن نظم جامعه و اختلال به وجود آوردن درصدد رسیدن به اهداف خود و نابودی اسلام است که باید مسئولان و مردم بیشتر توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه سپاه دو خواهش از مسئولان نظام دارد، افزود: یکی اجازه دهند نیروهای بسیجی با انرژی خود دشمن را در تمام صحنه‌ها شناسایی کرده و دیگر اینکه از توان نیروهای بسیجی در بحث سازندگی کشور استفاده کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز در معرفی دفاع مقدس عقب‌ماندگی داریم، گفت: دفاع مقدس هم از نظر مقیاس و هم از نظر محتوا و ماهیت بسیار بالا بوده و هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی این دفاع مقدس را اطلاع‌رسانی کنیم.
نظری محتوای دفاع مقدس را بسیار بالا دانست و افزود: دفاع مقدس محتوای بالایی دارد و این محتوا درک کردنی نیست و باید برای اطلاع‌رسانی این فرهنگ بزرگ تلاش‌های زیادی صورت گیرد.
وی ادامه داد: بخشی از فرهنگ دفاع مقدس مورد انتقال بوده و باید در این زمینه همه مردم و رسانه‌ها تلاش زیادی کنند و بخشی دیگر از این فرهنگ انتقال دادنی نیست و باید مردم خودشان به مرور زمان درک کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که نهضت بیداری اسلامی در حال توسعه و گسترش است، این علما و کارشناسان و فرهیختگان مسلمان هستند که باید با شناخت عمیق وضعیت موجود و انجام هماهنگی‌های ارزشمند از انحراف احتمالی مورد خواست دشمنان، جلوگیری کنند.
نظری تصریح کرد: بصیرت و بیداری اسلامی کشورهای منطقه امروز به یک نهضت تبدیل شده و با الگوگیری از انقلاب اسلامی در حال گسترش بوده و باید به این نکته مهم توجه ویژه داشت.
وی حرکت مردم مصر و اردن و لیبی را دلیل بر این ادعا دانست و گفت: سرانجام تمام این حرکت‌های انقلابی و مردمی به پیروزی ختم می‌شود.
نظری رژه نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری رزمایش بزرگ عملیات محرم، همایش تجلیل از ایثارگران، تکریم و تجلیل از بانوان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا را از برنامه‌های مهم سپاه انصارالرضا(ع) استان در هفته دفاع مقدس دانست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول