اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول:

بیشتر محصولات تولیدی پتروشیمی آریاساسول صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول گفت: بیشتر محصولات تولیدی پتروشیمی آریاساسول صادر می‌شود.

بیشتر محصولات تولیدی پتروشیمی آریاساسول صادر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اریک روبر عصر امروز در بازدید از پتروشیمی آریاساسول اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و بزرگ صنعت نفت و گاز در جهان است و اجتماع عظیمی از طرح‌های نفت و گاز و پتروشیمی در کنار همدیگر در این منطقه جالب توجه است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت آفریقایی ساسول در پتروشیمی ایران اذعان داشت: ما به ایران آمدیم تا بتوانیم از ظرفیت ایران و پتروشیمی آن استفاده کنیم تا محصولات مورد نیاز را تولید و به دنیا صادر کنیم و در این بین نیازمند فعالیت‌های مشترک فرهنگی و اقتصادی هستیم. 
روبر خاطرنشان کرد: شرکت ساسول آفریقا برای اینکه در عرصه‌های دیگر اقتصادی ایران نیز ورود پیدا کند نیازمند بررسی آن در هیئت مدیره است و اگر هیئت مدیره شرکت ساسول آفریقا با این موضوع موافقت کند در عرصه‌های دیگر پتروشیمی نیز وارد می‌شویم و در حال حاضر مشغول مطالعات طرح‌های جدید هستیم.
وی ادامه داد: از اینکه شرکت ساسول آفریقا در ایران سرمایه‌گذاری کرده بسیار خوشحال هستیم و به هیچ وجه از این سرمایه‌گذاری ناراحت و پشیمان نیستیم.
مدیرعامل آفریقایی شرکت آریا ساسول اضافه کرد: در حال حاضر سهم این پتروشیمی 50 درصد برای ایران و 50 درصد برای آفریقاست که با هزینه یک میلیارد دلاری به منظور تولید پلی‌اتیلن سبک و سنگین مشغول فعالیت در این پتروشیمی هستیم.
وی تصریح کرد: بیشتر محصولات تولیدی این پتروشیمی صادر می‌شود اما به محض اعلام نیاز از داخل کشور مقداری از محصولات را نیز در داخل ایران توزیع می‌کنیم. 
روپر با اشاره به اینکه آماده توسعه پتروشیمی آریاساسول هستیم عنوان داشت: برای توسعه فعالیت‌های این شرکت کارهای مطالعاتی انجام می‌شود و اگر سهامداران با توسعه موافقت کنند این کار به زودی صورت خواهد گرفت اما توسعه شرکت پتروشیمی آریاساسول نیازمند بخش‌های دیگر از جمله تأمین خوراک نیز هست.
وی با اشاره به وضعیت قیمت خوراک در داخل کشور گفت: قیمت خوراکی که به پتروشیمی آریا ساسول داده می‌شود همانند دیگر پتروشیمی‌های موجود است و ما مشکلی با این قضیه نداریم.
این مسئول یادآور شد: در حال حاضر تنها 14 نفر از شرکت آفریقایی ساسول در مجتمع پتروشیمی آریاساسول فعال هستند و ما بیش از هزار نفر نیروی مستقیم در این پتروشیمی مشغول به کار داریم.
روبر بیان داشت: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و شاهد جهش قابل ملاحظه‌ای در این عرصه هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول