اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس؛

روند حفاری‌های شهری متوقف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از توقف در روند اجرای حفاری‌های شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید به طور موقت خبر داد.

روند حفاری‌های شهری متوقف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، کیوان فرصیاد زمان بازگشایی مدارس و تعطیلات فروردین را به عنوان دو زمان و موقعیت حساس برای شهر و امورات شهری ذکر کرد و گفت: این مهم از جمله بحث‌هایی است که سال‌ها در کرج مطرح بوده است و مسئولان شهری نیز بر فراهم آوردن بسترهای مناسب در این زمینه تأکید دارند.
وی با بیان اینکه در این دوره‌های زمانی به دلیل تردد بالا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود، عنوان کرد: به علت رعایت بحث‌های ایمنی و ایجاد نظم و نظام درعبور و مرور، حفاری‌های سطح شهر به مدت 20 روز تعطیل می‌شود.
فرصیاد، حجم ترافیک عابرپیاده و سواره همچنین احتمال بی‌نظمی در کار برخی شرکت‌های پیمانکار را از دیگر علت‌های تعطیلی 20 روزه حفاری‌های شهری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ تعطیلی حفاری‌ها از دهم تا بیستم شهریورماه است که این موضوع با ارسال نامه‌ای 20 روز زودتر به سازمان‌های ذیربط ارسال می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، رئیس کمیسون حفاری شهرداری است، از  تشکیل جلساتی مبنی بر اجرای آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مصوبه هیئت وزیران خبر داد .
وی با اشاره به آغاز فصل مدارس درباره فعالیت و عملکرد کمیسیون حفاری گفت: این کمیسیون بر اساس آیین‌نامه و ضوابط هیئت وزیران که قوانین درست و دقیقی است عمل می‌کند.
فرصیاد افزود: بخش دیگری از عملکرد کمیسیون حفاری متناسب با تعاملات صورت گرفته با ادارات تأسیسات شهری انجام می‌شود.
وی با اشاره به مباحث‌های مختلف موجود در این کمیسیون، اظهار داشت: ایجاد تأسیسات جدید برای ارائه سرویس‌های مناسب به شهروندان از جمله مباحث مطرح شده در این کمیسیون است.
فرصیاد ارائه تسهیلات و تأسیسات جدید و مورد نیاز زندگی شهروندی را مهمترین مسئله شهری ذکر کرد و افزود: خدمات تاسیساتی باید با کمترین تداخل و بروز مشکل در شهر به مردم ارائه شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول