اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر صورت گرفت؛

انهدام شبکه فعال قاچاق کالا و ارز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر از شناسایی و انهدام یک شبکه فعال قاچاق کالا و ارز در استان بوشهر خبر داد.

انهدام شبکه فعال قاچاق کالا و ارز
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله خسروانی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان از فعالیت گسترده یک شبکه فعال قاچاق کالا و ارز به سرکردگی فردی بنام محمد باخبر میشود.
وی افزود: مأموران بلافاصله تحقیقات خود را آغاز و پس از انجام بررسیهای شبانه روزی به صحت و سقم موضوع پی بردند و مشخص شد، این فرد کالاهای مجاز و قانونی را که از طریق گمرک وارد کشور میشود و برای انتقال به استان‌های دیگر بارگیری میشود را در یکی از انبارهای خود تخلیه و به جای آن کالای قاچاق بارگیری میکند.
خسروانی در ادامه تصریح کرد: پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک فرصت مناسب هنگامی که یک دستگاه خودرو تریلر قصد انتقال تعداد زیادی کالای قاچاق به استان تهران داشته است شناسایی و متوقف میکند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسیهای به عمل آمده از خودرو مورد نظر تعداد زیادی کالای قاچاق شامل 6 هزار و 604 جفت کفش و سه هزار و 904 عینک شنا و همچنین 210 دستگاه جاروبرقی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر اضافه کرد: پلیس دو نفر را در این راستا دستگیر و یک دستگاه خودرو تریلر توقیف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری و مبارزه با تهیه و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در پنج ماه اول سال جاری 31 هزار و 818 دستگاه از این تجهیزات توسط پلیس این استان جمع‌آوری شد.
خسروانی افزود: در اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت مبارزه و جمع آوری تجهیزات دریافت از ماهواره موضوع به صورت جدی در دستور کار کلانتریهای این فرماندهی قرار گرفت.
وی عنوان داشت: در جریان این طرح 31 هزار و 818 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره شامل ریسیور، دیش و ال.ان.‌بی از سطح شهر جمع آوری شد‌.
خسروانی با بیان اینکه تماشای برنامه‌های ماهواره آثار مخربی روی جوانان و نوجوانان دارد بر ضرورت آگاه‌سازی در این باره تاکید کرد و یادآور شد: باید کاری کنیم که مردم از این تهدیدات و آسیب‌ها آگاه شده و خودشان با هوشیاری و دقت کامل به سالم‌سازی محیط زندگی خود کمک کنند‌.
این مقام انتظامی اضافه کرد: اجرای این طرح تاکنون موجبات خوشحالی خانواده‌های شهدا‌، ایثارگر و تعداد زیادی از شهروندان را فراهم کرده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول