اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم مهر ماه امسال صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش بین‌المللی بیداری اسلامی در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و مقاومت جعفری دوم مهر ماه سال جاری در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بین‌المللی بیداری اسلامی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مظفر مختاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و مقاومت جعفری با حضور شخصیت‌های کشوری و خارجی و گروه کثیری از خانواده‌های معظم شهدا به مدت یک روز برپا می‌شود.
مختاری خاطرنشان کرد: به علت تغییر موضع دشمنان انقلاب اسلامی از حالت فیزیکی به جنگ نرم و همچنین آگاهی و بیداری جوانان از رویدادها و تحولات اخیر جهان و توجه آحاد جامعه به مسائل فرهنگی و مذهبی برپایی چنین همایش‌هایی در کشور به ویژه استان فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به همدلی و تعامل میان تمام اقشار جامعه به ویژه دستگاه‌های اجرایی دارد، افزود: نقش سازمان‌های مردم‌نهاد مانند هیئت‌های مذهبی، دینی و حوزه‌های علمیه در مقابله با توطئه‌های بیگانگان بسیار مهم و ضروری است.
رئیس شورای اسلامی استان فارس اضافه کرد: جامعه نیاز به حرکت‌های فرهنگی در قالب تعامل و همکاری میان حوزه و دانشگاه دارد.
مختاری با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی صبح قریب چهار سال قبل در استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان راه‌اندازی شده است، گفت: استان فارس بعد از تهران سومین استانی است که بنیاد فرهنگی صبح غریب همزمان با برپایی همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و مقاومت جعفری به صورت رسمی در آن راه‌اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌های فراوان دینی و فرهنگی در استان فارس، همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و دیگر مراکز علمی و فرهنگی در برپایی بنیاد فرهنگی صبح غریب بسیار با اهمیت و ضروری است.
رئیس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: بنیاد فرهنگی صبح قریب، نهادی به طور کامل مستقل و مردمی است و به هیچ گروه و یا حزب سیاسی تعلق ندارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول