اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی، اجتماعی شهردار اصفهان:

حمایت علما از همایش ورزش از پنجره حقیقت سرمایه است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی، اجتماعی شهردار اصفهان گفت: تایید همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت از سوی علمای مذهبی مانند آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله طباطبایی یک سرمایه است که نباید به راحتی آن را از دست بدهیم.

حمایت علما از همایش ورزش از پنجره حقیقت سرمایه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان، ظهر امروز در جلسه اعضای سیاست‌گذاری همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت واقع در دبیرخانه این همایش اظهار داشت: با اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان زیر مجموعه اداره کل تربیت بدنی این استان است، با این وجود محوریت اجرای ورزش‌های همگانی در عمل بر عهده شهرداری اصفهان است.
وی افزود: درست است که متولیان امور ورزشی و فرهنگی، سازمان‌هایی مانند اداره کل تربیت بدنی و اداره ارشاد هستند ولی با این حال اجرای چنین اموری در سطح شهر بر عهده شهرداری اصفهان گرفته است.
مشاور فرهنگی، اجتماعی شهردار اصفهان فعالیت‌های اعضای همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت را برای پیشرفت ورزش با رویکرد دینی در سطح جامعه خیلی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در صورتی‌که شورای سیاست‌گذاری این همایش تمایل به همکاری شهرداری و حمایت این سازمان از همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت داشته باشند، باید نخست جایگاه شهرداری نسبت به اداره کل تربیت بدنی و همچنین سیاست‌های کاری همایش ملی به طور کامل شفاف‌سازی شود.
وی اضافه کرد: در صورتی‌که شورای سیاست‌گذاری ورزش از پنجره حقیقت شخصی مانند رئیس سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان را به همکاری دعوت ‌کنند به طور حتم خود (آقای مهنام) رئیس سازمان نیز تمایل دارند در برنامه‌ریزی‌های همایش ملی نظر دهی کرده و سیاست‌های کاربردی خود را به مرحله اجرا بگذارند.
حامدیان با اشاره به اینکه فعالیت‌‌های همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت در ابتدا باید داخل خود استان اصفهان به صورت یک الگو در آید، تاکید کرد: مساجد به عنوان یکی از قوی‌ترین پایگاه‌های دینی می‌تواند محل نشر اهداف شورای سیاست گذاری ورزش از پنجره حقیقت برای توسعه ورزش همگانی قرار گیرد.
وی ادامه داد: مساجد مکان‌هایی هستند که از طرف شهرداری مورد حمایت قرار می‌گیرند، بنابراین بهتر بود که اعضای شورای سیاست گذاری ورزش از پنجره حقیقت از نخستین روز‌های فعالیت خود نقش شهرداری را به طور کامل در برنامه‌های خود مشخص می‌‌کردند.
مشاور فرهنگی، اجتماعی شهردار اصفهان گفت: با این حال هنوز هم دیر نشده است و شهرداری اصفهان تصمیم کمک به همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت را دارد.
وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم یک کمیته کاری با حضور متخصصانی از سوی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت، شهرداری و همچنین حوزه علمیه این شهر برای طرح یک الگوی مناسب توسعه ورزش همگانی با رویکردی دینی در سطح استان اصفهان و اجرایی کردن این الگو به وسیله مراکزی مانند مساجد و کانون‌ها هرچه زودتر تشکیل شود.
حامدیان ادامه داد: تایید همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت از سوی علمای مذهبی مانند آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله طباطبایی یک سرمایه است که نباید به راحتی آن را از دست بدهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول