اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج الغدیر سپاه دشتی خبر داد:

برگزاری نشست نهضت روشنگری در دشتی

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج الغدیر سپاه دشتی از برگزاری نشست نهضت روشنگری در هفته دفاع مقدس در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری سپاه شهرستان دشتی خبر داد.

برگزاری نشست نهضت روشنگری در دشتی
مراد زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی، افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 20 برنامه توسط حوزه مقاومت بسیج الغدیر برگزار می‌شود.
ویی یادآورشد: دو گردان عاشورا و یک گردان امام حسین(ع) و 16 گروهان نمونه از 16 پایگاه مقاومت در رژه 31 شهریور شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی در طول هفته دفاع مقدس توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر خورموج جریان دارد.
زارع همایش دفاع مقدس دیروز و جنگ نرم امروز در تعدادی از پایگاه‌های مقاومت، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای جنگ تحمیلی، رژه موتور سواران بسیجی، مراسم شبی با شهدا، شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز دشمن شکن جمعه و همایش و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های این حوزه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه در این هفته مسابقات ورزشی از جمله فوتسال، تنیس روی میز و والیبال بین پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود،  خاطر نشان کرد: شب شعر و خاطره نویسی توسط شاعران بسیجی و حماسه سازان دفاع مقدس، یادواره شهدا در حسینه میرزا توسط پایگاه مقاومت امام حسین(ع)، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این حوزه دانست.
زارع افزود: از مربیان و سه گروهان طرح صالحین تجلیل و همایش طرح تربیتی شجره طیبه صالحین در تعدادی از پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج الغدیر سپاه دشتی از اجرای رزم شبانه و پیاده روی تاکتیکی، سنگرسازی درب پایگاه‌های مقاومت و معابر عمومی در شهر و روستا، نشست‌های بصیرتی و معرفتی بسیج از برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط حوزه الغدیر ذکر کرد و یادآورشد: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی در روز 31 شهریور ماه مارش عملیات در این روز در سراسر شهرستان به صدا در می‌آید.
زارع افزود: در هفته دفاع مقدس همایش اخلاق در پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی زیر نظر فرماندهی سپاه دشتی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول