اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد:

حضور 4 هزار گذربان مدرسه در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: 4 هزار نفر گذربان مدرسه در استان از ابتدای مهر ماه فعال هستند و با جلیقه ویژه و پرچم مخصوص اقدام به راهنمایی رانندگان می‌‌کنند.

حضور 4 هزار گذربان مدرسه در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری‌ نکردن رانندگان با این گذربانان با اعمال قانون از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی روبه‌رو می‌شود.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان داشت: از بیستم خرداد ماه که زمان اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی است تاکنون 35 نفر در سطح استان به دلیل کسب 30 نمره منفی، ابلاغ تحویل گواهینامه دریافت کرده‌اند که تاکنون 9 نفر آنان اقدام به تحویل گواهینامه خود کرده‌اند.
وی افزود: از تاریخ ابلاغ تحویل گواهینامه به فرد، گواهینامه وی فاقد اعتبار است و به هیچ وجه حق رانندگی ندارد و در صورت رانندگی برابر قانون به مثابه فرد فاقد گواهینامه با وی برخورد و بین 90 تا یک میلیون و 300 هزار تومان موظف به پرداخت جریمه می‌شود.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه در پنج ماه نخست اجرای قانون جدید اخذ جرایم رانندگی شاهد کاهش 10 درصدی تخلفات و اعمال قانون از سوی پلیس در مشهد بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: در پنج ماه سال گذشته 540 هزار و 838 مورد اعمال قانون در مشهد ثبت شده است که این میزان با 10 درصد کاهش در مدت مشابه سال جاری به 489 هزار و 422 مورد رسیده است.
جعفری افزود: همچنین در پنج ماه ابتدای امسال در مجموع 165 مورد تصادف جرحی و فوتی در مشهد ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 24 درصد کاهش داشته است. 
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در بحث توقیف خودرو در این مدت 321 درصد و در توقیف موتورسیکلت نیز 27 درصد افزایش در پنج ماه ابتدای امسال به ثبت رسیده است. 
وی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همزمان با روز اول مهر فعال و اقدام به روان سازی ترافیک می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول