اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی:

9 درصد مدارس کشور غیر دولتی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مدارس غیر دولتی مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: 9 درصد مدارس کل کشور غیر دولتی هستند که میزان قبولی در کنکور در این مدارس چشمگیر است.

9 درصد مدارس کشور غیر دولتی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل  فرشته حشمتیان در حاشیه سفر هیئت دولت به استان اردبیل اظهار داشت: تکلیف تربیت را خداوند برای بندگانش معین کرده است و با ورود فرزند به خانواده این امر مشکل‌تر می‌شود و این وظیفه تربیت به دوش خانواده نهاده شده است که مدرسه‌ها هم جزو آن می‌باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت‌های مردمی در تربیت فرزندان با باورهای دینی جزو مسایل اساسی است.
این مسئول ادامه داد: ایجاد معاونت امور خانواده یکی از طرح های طلایی وزیر اندیشمند آموزش و پرورش است.
رییس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت های مردمی و خانواده وزارت تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش و شوراهای انجمن اولیا و مربیان در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک می کند.
حشمتیان اضافه کرد: 800 هزار عضو فعال انجمن های اولیا و مربیان در مدارس کشور همه گام‌های مثبتی برای همراهی موثر مردم محسوب می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مدارس غیر دولتی قانون دارد که مصوبه مجلس است و یک شورای نظارتی بر مدارس غیر دولتی نظارت می‌کند که 9 درصد مدارس کل کشور غیر دولتی هستند.
این مسئول ابراز داشت: مدارسی که شرایط لازم را داشته باشند با نظر شورای نظارت و بر اساس شاخص‌های تعیین شده توسعه می‌یابند.  
وی در ادامه اظهار داشت: سفر چهارم دولت از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و سیاست مقام عالی وزارت بر رفع مشکل همکاران و ارتقای جایگاه معلم و دانش‌آموزان است.
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت افزود: در سال جهاد اقتصادی کار فرهنگی باید با حرکت جهادی به جلو برود، از این رو پیش از آغاز سال تحصیلی تلاش جدی وزارت در راستای رفع موانع، تحقق اهداف تعلیم تربیت و توجه به نقش خانواده‌ها بسیار مهم است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول