اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حفظ محیط زیست؛

روزانه 66 هزار بشکه پساب‌ نفتی شرکت کارون دفع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مهندسی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: هم اکنون روزانه 66 هزار بشکه پساب واحدهای نمک‌زدایی جمع‌آوری و به چاه‌های دفعی تزریق می‌شود.

روزانه 66 هزار بشکه پساب‌ نفتی شرکت کارون دفع می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حسن یوسفی نژادی اظهار داشت: تعداد چاه‌های دفعی در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون 10 حلقه است و علاوه بر پساب‌های کارخانه‌های نمک‌زدایی این شرکت، تزریق نزدیک به 5 هزار بشکه در روز پساب واحدهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون نیز از این طریق انجام می‌شود.
وی افزود: حجم پساب تزریقی در مقایسه با سال گذشته حدود 2 درصد افزایش نشان می‌دهد که بیانگر بهبود ظرفیت این بخش است.
یوسفی نژاد گفت: این اقدام در هم‌سویی با تعهد به ضوابط و مقررات گواهینامه‌های استاندارد سامانه مدیریت یکپارچه (آی.ام.اس)، رعایت استانداردهای زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود.
رئیس مهندسی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ادامه داد: این میزان پساب از فرآورش نفت نمکی سازندهای آسماری و بنگستان در واحدهای نمک‌زدایی این شرکت تولید شده است.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، یکی از پنج شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت خام تولید می‌کند.
انتهای پیام/ص30
 
                            
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول